29 Eylül 2018 Cumartesi

Kamil koç'ta unuttuğum eşyam

20/09/2018 tarihinde Kırıkkale'den 9:45'teki otobüse bindim Çarşamba dört yolda indim çok valizim olduğu için bir tane valizimi unuttum almayı. Ama bana valiz verilirken bı ihmal olduğunu anladım muavinin valiz kuponumu sormadan hangisi sizin diye bı soru yöneltti ozaman neden bize valiz kuponu verildi madem bakılmiyor. İşte ben unuttuğumu farkettim diğer gün hemen aradım kamil koç'u kayıt emrini oluşturdular en yakın zaman geri dönüş yapacaklarını söylediler 1 hafta bekledim ardından bı telefon geldi ve valisizimin bulunamadıgını söylediler bende dedim ki valiz kuponumu vermeden nasıl valizim kaybolur dedim ya son durakta disari attınız valizimi yada birine verdiniz dedim onlarda bizim yapabileceğimiz birşey yok unutmasaydiniz dediler pişkin pişkin. İçinde değerli eşyalarım vardi maddi manevi lütfen bana yardımci olun zararımı karşılamamda yardım edin .. insanlık hali herkes unutur bedeli bu olmamalı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder