23 Eylül 2018 Pazar

Eksik teslim aldım şikayetçiyim

Şikayet edilen firma :Azim tekstil bursa 
Şikayet edilen ürün :Masa örtüleri 
Şikayet konusu :Ürünlerin tam teslim olmaması

Şikayet metni :2017 nisan ayında bursa buttim tekstil firmaları içinde azim tekstilden aldıgım sandalye giydirme ve masa örtüleri aldıgım parasını nakit ödediğim firmadan ürünlerimi eksik almıs bulunuyorum 46 parca masa örtüleri firma tarafından kuması alabilicekleri dikebilecekleri halde dikmemekle ısrarcılar.beni oyaladıkları halde istemediğim yalnıs parcalar yolladılar bana.bende onlara yalnıs parcaları geri yolladım.sürekli beni oyalamakla meskuller.hep insiyatif gösterdim olmadı bi ortak nokta bulamıyoruz.ben ürünlerimi esksiksiz olarak istiyorum.defalarca konustum beni dikkate almadılar.onlar yüzünden işime baslayamıyorum.Bu firmadan Şikayetçiyim.


Merve Ergün 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder