25 Eylül 2018 Salı

ÜCRET IADESİNİ GERİ ALAMAMAM HK.

Iyi günler ismim Başar ÇAKAR, 2014 yılında Acıbadem Hastaneleri Sağlık Hizmetlerinden eşim ve kendi adıma (Check up) paketi satın aldım. Her ıkimiz içinde 2100 tl gbi bir ücret ödedim. Kendim askeri personel olduğum için görev yaptığım Kırklareli ve Samsun'da Acıbadem hastanesi yada anlaşmalı oldukları bir hastana olmadığı için bu güne kadar check up olma fırsatım olmadı. Bu güne kadar da paketleriniz iptal oldu diyede bir tebliğ de bulunulmadı.Birkac gün önce istanbul'a gitme fırsatımız oldu ve Acıbadem Hastanesini aradığımda yeni bir paket almam gerektiği yada ücret iadesi için fatura olması gerektiği söylenildi.Faturayi bulamamam durumunda ödemiş olduğum 2100 tl yi veremeyeceklerini söylediler. Sonuç olarak 4 yıl önceki faturayı benim bulmam imkansız ancak kendilerinde faturanın dosya nüshası yada ödeme bilgilerim mevcut. Bu konu hakkında mağduriyetimin giderilmesini istemekteyim. Iyi çalışmalar.



Samsung Galaxy akıllı telefonumdan gönderildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder