4 Eylül 2018 Salı

SKECHERS Firması şikayeti

Şikayet edilen Firma; İstanbul OPTİMUM OUTLET  AVM deki SKECHERS Firması.

 

Şikayet edilen Ürün; Hanım ayakkabısı

 

Şikayetin Konusu; Ayakkabı değişimi.

 

Şikayet Metni;

24 Ağustos Cuma, Kurban Bayramının son günü, İstanbul OPTİMUM AVM deki SKECHERS mağazasından eşime ayakkabı aldık. Ancak 26 Ağustos Pazar günü sadece 1 saat giyebildi, ayağını kötü vurduğundan ayakkabıları çıkartmak zorunda kaldı ve değiştirmeye karar verdik. Pazartesi, Salı, Çarşamba günleri iş günü olduğundan mağazaya gidemedik, ancak 30 Ağustos Perşembe tatil günü mağazaya elimizde satış fişi, orijinal ayakkabı kutusu ve poşeti ile gittik ve mağaza sorumlusuna durumu anlattık. Mağaza yetkilisi ayakkabılara bakarak bunlar giyilmiş dedi ve ancak merkezlerine gönderip inceletebileceğini söyledi. Biz ayakkabıların ancak 1 saat kadar kullanıldığını, ayağı vuran ayakkabıların devamlı zaten kullanılamayacağını, kullanılmadan da ayağı vurup / vurmayacağını bildirdik. Ancak mağaza sorumlusu hep aynı şeyleri söyleyerek, ayakkabıları sadece merkeze kontrole göndereceğini başka bir şey yapamayacağını söyledi. Biz de ayakkabıların yırtık, kesik, bozuk olmadığını sadece eşimin ayağı ile uyuşum sağlanamadığını dolayısıyla giyilme imkanı olmayan ayakkabıların değiştirilmesini   tekrar talep ettik. Mağaza sorumlusu bizi başından savmak için kaba bir şekilde aynı şeyleri söyleyerek konuşmayı kesti. Eğer bir firma yetkilisi bu şikayeti inceleyip ayakkabıları görmek isterse kendilerine hemen ayakkabıları gösterebilirim, evde duruyorlar. Telefon numaram 0216 469 06 25, 0532 354 47 56, e-posta adresim ncyilmaz@hotmail.com . Adım; Nizamettin Çetinyılmaz

 

Saygılarımla

Nizamettin Çetinyılmaz

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder