17 Eylül 2018 Pazartesi

avfoni

Sayın yetkili, Avfoni com. Adresinden iki ay önce 79409 sipariş nolu çanta siparişi verdim. Yanlışlıkla 279,42 tl mükerrer ödeme yaptım. Bir ödeme tek çekim , bir ödeme vadeli çekim yaptım. Bu yanlışlığı Avfoni iletişim birimine e-mail attım. İlgili firmadan bana cep telefonuma 27/08/2018 tarihinde tedarikçi firmanın stok sorunundan dolayı ürünü gönderemeyeceklerini  iade işleminin başlatılacağını belirten sms attılar. Fakat iki ay olmasına rağmen benim kredi kartımdan tek çekim ödemeyi ve vadeli ödemeyi alıyorlar.  Paramın iadesini talep ediyorum. Teşekkür ederim. Kolay gelsin.

 

MAHMUT HÜSEYİN DURAN

05322762535

3 yorum:

  1. Walla çok doğru Avfoni.com'dan indirim var diye ürün aldım ertesi gün kargoda dediler aradan 1 hafta geçti ne kargosu muhatap bile bulamıyorsun sonra arayıp ürünün bedeni yok kartınıza paranızı iade edelim dediler aradan 10 gün geçti karta ne iade var ne ilgilenen yasal yollara başvurmak dışında başka bir çare kalmadı tam anlamıyla paranızla rezil olacağınız bir yer

    YanıtlaSil
  2. Avfoni.com dan havale(%5 indirim var diye) 470 tl'ye surf kamis siparisi verdim, 2 gün sonra bana telefon açip ürün stokta yok dediler bende parami geri iade edin dedim. Bugün yarin hesabuniza yatiracaz diyerek 2 haftadir oyaliyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Dolandırıcı firma avfoni dir.. Telefonla arayıp ulaşılamayan.. Mal ı göndermeyip parayı tahsil eden hırsız bir kuruluş. 0 850 tarzı numarayı aradığınız zamanda oradan ayrı para çalan şerefsiz onursuz haysiyetsiz bir firmadır

    YanıtlaSil