19 Eylül 2018 Çarşamba

Bim Market ve Bimcell Sorumsuzluğu

Merhabalar 12.09.2018 tarihinde Bim Market Ankara/ Çankaya - Fakulteler  Şubesinden  Yeni Hat aldım . Hattimi aldiktan  3- 4  gün sonra bimcell müsteri hizmetleri aradim ismime ve verdigim numaraya ait her hangi bir hat acma evragi hat aldigim marketten gonderilmedigini ogrendim.Sonrasinda hat aldigim markete ulastim onlarda evraklari gonderdikleri ni soylediler . Sonrasinda defalarca bimcell müsteri hizmetlerini ve Bim marketi aradim ama iki tarafinda birbirlerinden farkli cevaplariyla karsilastim. Ensonunda Hattı aldıgim Bim market Şubesi Sorumlusu  hat alma formumu dolduran personelin yanlis form doldurdugunu soyleyerek özür diledi ve Hattimin gün icinde acilacagi ni soyledi fakat acilmadi . Tekrar bimcell musteri hizmetlerini aradigimda yine  herhangi bir evrak veya talebin bildirilmedigini ogrendim ve akabinde tekrar bim market sorumlusunu aradim bana abi gonderdik acilacak kesin dedi. Hattim o gun yine acilmadi. Ertesi gun yine musteri hizmetleri ve market sorumlusuyla telefon trafigimiz devam etti yine ayni sozler ve yine hattin engec aksam 21:00 a kadar acilacagi soylendi ama yine acilmadi ertesi gun ogle 13:00 e kadar acilacagi soylendi yine acilmadi .Bne yine Bimcell musterihizmetlerini aradim bisefer  evraklarin gittigi ve gun icinde hattimin acilacagi soylendi ama acilmadi.Ertesi gun  yine bimcell Musteri hizmetlerini aradim hattim acilmadi acilacak dediniz dedim. Beklemede acilir dediler. ve ogun de acilmadi bugun aradim evrak eksik olabilir dediler .Bende Bim market sorumlusunuaradim acmadi mesaj attim hattim yine acilmadi dedim tuketici mahkemesine mahkemeye verecegim dedim buseferde abi senin irtibat numarani yeni hat numaranin yerine yazmislar kusurabakma aktivasyon merkezimiZ duzeltti bugun 1 saat icinde acilacak dedi ama hattim.hâla acilmadi.
Hem maddi hem manevi zarar gordum. Onca is güc icinde bunlarin yalanlarini dinledim. Sorumsuzluklariyla ugrastim. Şikayetciyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder