12 Eylül 2018 Çarşamba

Vestel Bulaşık Makinesi Şikayeti

Şikayet Edilen Firma: Vestel

Şikayet Edilen Ürün: BMJ-L505 GE


Şikayetin Konusu:  Bulaşık makinemi sürekli arıza yapıyor götürdüler bir daha gelmedi


Şikayet Metni:  Vestel den almış olduğum bulaşık makinem 20 kere kullanmadan 3 kez ariza yaptı gelip parça değisip gittiler 2-3 kez calışıp tekrar arızaya geçti en son geldiklerinde bu makinenin sürekli arıza yaptığını ve değiştirilmesi gerektiğini söyledim makineyi detaylı incelemeye almamız gerekiyor deyip alıp götürdüler 3-4 gün sonra degiştirmek için 1320tl para istediler. Bende makine kullanmadım bile bu parayı ödemeyi kabul etmiyorum dedim. Almış olduğum 40'lı tablet deterjanın yarısı bile bitmemiş  kullanamadığım ve sürekli ariza yapan makineyi de geri vermediler 23/07/2018 tarihinden beri Vestel den bilgi almaya çalışıyorum kimseden bir bilgi alamıyorum.
Bu firmadan şikayetçiyim.

Ömer Avcı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder