Trendyol firması aracılığıyla Yaya by Hotiç kampanyasından 2 çift ayakkabı aldım(biri sneaker diğeri bot) .6 Eylulde gönderilen kargo poşetinden sadece 1 çift sneaker çıktı.Hemen kargo şirketini aradım kendilerine 1 çift ayakkabı kargolandırıldığını 2 çift ürün kargolanmadığını ilettiler.Yani Siyah Kadın Bot 01BOY109650A100 01BOY109650/SIYAH, kargolanmamıstı.Daha sonra Trendyol müşteri hizmetleri ile de bu durumu onaylayan bir telefon görüşmesi yaptım.Sorunu halledeceklerini söylediler.Defaten yaptığım telefon görüşmelerinde ve yazışmalara aldığım cevap 15 gündür aynı.ÇÖZÜM HALA YOK! O gun yapılan çıkışları stok kayıtlarını kontrol edıp bunları karsılastırmak bu kadar zor mu anlamıyorum.Bu arada teslım almadıgım urunun ödemeside bu ay basladı.Anlamadığım hangi ticari zihniyetle bu kadar ciddiyetsiz davrandıkları ve bu kadar uzun sure çözümsüz kaldıkları!
Çiğdem T.
Çiğdem T.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder