11 Temmuz 2015 Cumartesi

Vizyon Kargo dolandırıcılığı


Son günlerde bir çok tüketiciye vizyonkargo isimli bir firmadan SMS gelmektedir. Bu yeni bir dolandırıcılık yöntemidir. Vizyonkargo başlıklı bir mesaj alırsanız, itibar etmeyiniz ve siliniz.

Örnek Sms:

Merhaba; 443847 takip numarali kargonuz adres yetersizliğinden dolayı teslim edilememiştir. şubede beklemektedir bilgi icin: 02122483333

Bir çok şikayet maili aldık. Lütfen bu gibi dolandırıcılık yöntemlerinden uzak durunuz. Bu tür mesajlara itibar etmeyin, mesajda yazan numaraları sakın aramayın.


18 yorum:

  1. aynısı bana geldi dün ve bugün. mesajları şöyle;
    Merhaba; 794579 takip numarali kargonuz adres yetersizliğinden dolayı teslim edilememiştir. şubede beklemektedir bilgi icin: 02129454255
    ne şube adı var ne de vizyon kargo adında şirket!

    YanıtlaSil
  2. numara değişmiz az önce banada geldi dalgınlıkla aradım ama karşıma kimse çıkmadı.Çaldı çaldı açan yok.Ynei numarası 02129080941

    YanıtlaSil
  3. Benim telefonumuda açan olmadı. Esasen uyanık olmak gerekiyor. Adında meymenet yok. Fakat ben vebenim gibi sazanlarda bulunuyor. Buna iyi niyet demek lazım

    YanıtlaSil
  4. Bende aradım cevap veren olmadı. Esasen uyanık olmalıyız

    YanıtlaSil
  5. Benim telefonumuda açan olmadı. Esasen uyanık olmak gerekiyor. Adında meymenet yok. Fakat ben vebenim gibi sazanlarda bulunuyor. Buna iyi niyet demek lazım

    YanıtlaSil
  6. 28.08.2015 Tarihinde bana da ayni msj. Geldi. Aslinda bekledigim yada gonderdigim kargo da yok. Verdikleri numaralari aradim tlf cevap veren de yok. Bu nasil bir adiliktir yaziklar olsun.

    YanıtlaSil
  7. Bu adamlar hala devam ediyorlar demek ki. Bana da bugün 02.09.2015 mesaj geldi. Telefon numarası 212 908 07 43 Acaba özelleşen telekomun yaptığı bir dolandırıcılık mı diye düşünüyor insan.Bu gibi olaylara izin veren telefon üzerinden para kazandıran onlar çünkü....

    YanıtlaSil
  8. bende aradım sazan gibi, inşallah bir anormallik olmaz.

    YanıtlaSil
  9. BANA DA AŞAĞIDAKİ MESAJ GELDİ ARADIM AÇAN OLMADI.
    Merhaba; 464698 takip numarali kargonuz adres yetersizliginden dolayi teslim edilememistir subede beklemektedir Bilgi icin: 02129080941

    YanıtlaSil
  10. Merhaba;467243 takip numarali kargonuz adres yetersizliginden dolayi teslim edilememistir subede bekletilmektedir. Bilgi icin:02129080941
    Gönderen:VIZYONKARGO
    13:22:42
    2/Eyl/2015

    Merhabalar bana da aynen yukarıya örneğini çıkardığım gibi bir metin halinde söz konusu dolandırıcılık mesajı geldi. Bereket ben pek mesajlara bakmam. Gördüğüm de şaşırdım, çünkü vizyon kargo diye bir kargo şirketi duymamıştım. Tabi telefon ile aramadan önce internete bir bakayım dedim ve google arama satırına yerleşen paylaşımlardan hemen olayı anladım.

    Ancak, bana daha önce de bir mesaj geldi. Bu gelen mesajın da benimle uzaktan yakından bir alakası yoktu ama, önce çözememiştim. Vizyon Kargo mesajından sonra bunun da böyle bir dolandırıcılık mesajı olduğuna karar verdim. Bu mesaj da şöyleydi:

    “Kirdigin findiklarin hesabini tek tek vereceksin eski sevgilinle olan o samimi fotolarinternette boy boy gezecek.”
    Gönderen:9 0506 1166913

    Aksi gibi bu telefonu birkaç kez çaldırdım ama hiç cevap alamadım, sürekli aradığınız aboneye şu anda erişilmiyor diye sesli mesaj almıştım.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba; 453900 takip numarali kargonuz adres yetersizliginden dolayi teslim edilememistir subede beklemektedir Bilgi icin: 02129080743

    YanıtlaSil
  12. 9.9.2015 selam aynısı dün banada geldi. Merhaba; 453900 takip numarali kargonuz adres yetersizliginden dolayi teslim edilememistir subede beklemektedir Bilgi icin: 02129080743

    YanıtlaSil
  13. Merhaba; 453900 takip numarali kargonuz adres yetersizliginden dolayi teslim edilememistir subede beklemektedir Bilgi icin: 02129080743

    YanıtlaSil
  14. Merhaba; Kargonuz adres yetersizliginden dolayi teslim edilememistir subede beklemektedir Bilgi icin: 0212 908 0 743 bende bugün (09.10.2015)bu mesajı aldım aradım kimse ile gorusemedim inşallah bi aksilik cikmaz

    YanıtlaSil
  15. aynı mesaj bana da geldi, dolandırıcı bunlar

    YanıtlaSil
  16. paket gönderdiler almadım sayısız tehdit mesajları ve gecen hafta gazetelerde bu sebeke yakalanmış duydum mesajlar kesildi ptt kargoyuda kullanıyorlar

    YanıtlaSil
  17. merhaba VİZYON KARGO DEĞİL BU VİZYON KURYE LÜTFEN BUNA DİKKAT EDELİM VİZYON KARGO RESMİ İNTERNET SİTESİ http://vizyonkargo.com 'dur saygılar

    YanıtlaSil