12 Eylül 2018 Çarşamba

Yataş Bending

Şikayet Edilen Firma: YATAŞ Bending

Şikayet Edilen Ürün:
Yataş Prestige Prime çift kişilik yatak

Şikayetin Konusu:
Yatak çok rahatsız etti, Yataş firması değişim yapmadı

Şikayet Metni:
 Arkadaşımın başvurusuna Yataş'ın halen duyarlılıkla bir çözüme kavuşturmamasına hayretler içinde kaldığım için bir kez de buradan başvurmak istedim.

“Yataş Prestige Prime çift kişilik yatak 06.01.2017 tarihinde Adapazarı GNY Pazarlama mağazasından satıcı önerisiyle satın aldık. 07.01.2017'de teslim aldık. 10 gün içinde mağazaya başvurarak değişim talep ettik. Çünkü yatak sertliği hiç uygun gelmedi. Şiddetli sırt ve omuz ağrıları yaşadık. Mağaza sorumluları ve müşteri hizmetleri kesinlikle değişim yapmayacaklarını söylediler. Bu konuda çok mağduruz. Yatağımızı yeni almış olmamıza rağmen odamızda 1,5 senedir yatamıyoruz. Çocukların yatağında idare ediyoruz. Yataş gibi büyük bir firmanın güvencesiyle almış olduğumuz yatak konusundaki mağduriyetimizin giderilmesini acilen rica ediyoruz. Bayi yardımcı olmadı, Yataş Genel Müdürlük ise bir eksper gönderdi ve fabrikasyon hatası yok diyerek değişim öngörmedi. Yatakta yatamıyoruz ve mağduruz. Mağduriyetimizi Yataş gidermedi. Yazıklar olsun.

"Yataş Prestige Prime çift kişilik yatağı 06/01/2017 tarihinde Adapazarı GNY bayinin tavsiyesi ile aldık. Ancak çok rahatsızlık Verdi. Bel ve boyun ağrılarından yatamadık. Bayi yardımcı olmadı, Yataş Genel Müdürlük ise bir eksper gönderdi ve fabrikasyon hatası yok diyerek değişim öngörmedi. Yatakta yatamıyoruz ve mağduruz. Mağduriyetimizi Yataş gidermedi. Yazıklar olsun.  

Nilgün Ş"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder