1 Mayıs 2018 Salı

Şikayet Gönder



Tüketici Şikayeti'nin sorumluluğu
Bu köşede yer alan şikayetlerin sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir. Tüketici Şikayeti sorumluluk kabul etmez. Cevap hakkını kullanmak isteyen şikayet edilmiş üretici, sağlayıcı veya satıcı firmalara sayfalarımız açıktır. Cevap vermemeleri halinde, "şikayeti benimsemiş" olma durumu ile karşı karşıya kalabilirler.

Tüketici Şikayeti şikayet sahiplerinin şikayetlerinin doğruluğunu irdeleyemez. Her türlü şikayet ya da memnuniyet tüketicinin bakış açısını yansıtır. Şikayet edilen firmaların istemeleri halinde, sorunun çözümüne katkıda bulunmak adına şikayet sahibinin iletişim bilgileri paylaşılacaktır. Bu bilgiler blog sayfasında yayınlanmayacaktır.

Tüketici Şikayeti'nin amacı

Amacımız tüketiciyi bilinçlendirmek, karşılaşılan sorunları ve şikayetleri paylaşmak, sorunları nasıl çözebileceklerine dair yol göstermektir. Kesinlikle sorun çözmek gibi bir misyonumuz yoktur. İnsan sorunlarını paylaştıkça hafifler ve kendi yaşadığı sıkıntıları başkaları da yaşasın istemez. Bu yüzden paylaşıyoruz. Paylaştıkça da çoğalacağız.



Şikayet Gönderirken Nelere Dikkat Etmelisiniz?

Şikayetlerin Yayınlanmayacağı Durumlar:


  • İsimsiz iletiler kesinlikle dikkate alınmayacaktır. Bize göndereceğiniz maillerde mutlaka ad ve soyad belirtilmelidir. Bu aynı zamanda sizin ciddiyetinizi yansıtacaktır. Ancak isminizin gizlenmesini isteyen tüketiciler isimlerinden sonra soyadlarının sadece ilk harfi kullanılarak bir kısaltma yapabilirler.

  • Hakaret ve küçük düşürücü ifadeler içeren şikayetler yayınlanmayacaktır. Blogumuzda eleştiri sınırlarını aşan, bir kişi, grup ya da topluluğa hakaret, uygunsuz kelime, ırkçılık ve nefret söylemi içeren şikayet ve yorumlara yer verilmemektedir.

  • Tümü büyük harflerden oluşan şikayetler yayınlanmayacaktır. Şikayetlerinizi bize yazarken yazım kurallarına ve noktalama işaretlerine dikkat etmenizi rica ediyoruz. Şikayetleriniz doğrudan haber olarak paylaşılacağı için özensiz şikayetler silinecektir.

  • Reklam içerikli ya da alakasız e-postalar spam olarak işaretlecektir ve tekrar şikayet göndermeleri engellenecektir.

Örnek Tüketici Şikayeti:



Şikayet Edilen Firma: Goncagül Giyim - Ankara

Şikayet Edilen Ürün: Ceket

Şikayetin Konusu: Ceketin içindeki leke

Şikayet Metni: 01/01/2012 tarihinde Ankara Kızılay'daki Goncagül Giyim mağazasından aldığım ceketin iç kısmında bir leke olduğunu bir gün sonra farkettim. Alırken yeterince dikkatli incelemediğim için göremediğim lekeyi daha sonra görünce mağazaya durumu bildirdim ancak şikayetimi dikkate almadılar. Mağaza yöneticilerinin tutumları beni çok üzdü. Bu firmadan şikayetçiyim.


Ahmet M.



Şikayetinizi yukarıdaki gibi oluşturduktan sonra tuketicisikayetim.gonder@blogger.com e-posta adresine gönderiniz.

Şikayetiniz incelendikten sonra haber olarak yayına alınacaktır. Bu neden yazım kurallarına uygun şikayet oluşturmanız son derece önemlidir.

Şikayetinizi gönderirken e-posta konu kısmına şikayetinizle ilgili mutlaka bir başlık yazmanız gerekmektedir.

Şikayetinize konu olan ürün ya da hizmet ile ilgili fiş, fatura, sözleşme gibi belgeleri tarayıcıdan geçirerek ya da fotoğrafını çekerek şikayet e-postanıza ekleyebilirsiniz. Ayrıca ayıplı ürün söz konusu ise ürünün fotoğraflarını da bize göndereceğiniz şikayetinize ekleyebilirsiniz.


Öneri ve eleştirileriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.





31 yorum:

  1. 27.04.2018 Tarihli 569240462816 siparişim için önce 06.06.2018 sonra 14.06.2018 kargolama tarihi bilgisi verilmesine ragmen henüz siparişim elime ulaşmadığı gibi evidea sitesi Olumlu / Olumsuz bilgi veremiyor.

    YanıtlaSil
  2. sanal pazar dolandırıyor

    YanıtlaSil
  3. Maalesef 1 aydır vermiş olduğum iyi niyet mücadelemin son günündeyim. Eşime Tesbihhad İsimli internet sitesinden 300 TL tutarında Oltu Taşı Gümüş işlemeli tesbihi Babalar Günü hediyesi olarak sipariş ettim. 12.06.2018 de vermiş olduğum sipariş elime zar zor 20.06.2018 tarihinde alakasız ve plastik bir ürün olarak geldi. Whatshap hatlarından yazarak belittiğimde hataları için özür dileyerek doğru ürünü göndereceklerini söyleyerek beni tam 20 gün oyaladılar. Ürünün geri iadesini istiyorum diye defalarca yazmama rağmen ne param iade edildi ne de sipariş verdiğim ürünün doğrusu geldi. Vermiş olduğum parayı da hakkımıda helal etmiyorum. Tüketici Hakları'na şikayette bulundum bence alışveriş yapmadan önce bir kez daha düşünün... Bu tarz Esnaflık ve ticaret yapanlar lütfen cezalandırılsın ŞİKAYETÇİYİM

    YanıtlaSil
  4. İyi akşamlar benşm arçelik buzdolabım arızalandı servis aradım gün içinde gelecekler gelmeden yarım saat önce ararlar dediler saat 6.20 ye kadar hastahaneye gitmem gerekiyordu gitmedim ve 6.20 gibi arıyorlar tel acil tel görüşmem vardı 8 dakika sonra ben arıyorum kusura bakmayın artık gelemeyiz deniyor ben tüm gün bekliyorum ama 8 dakika geçince gelemezlermiş koskoca ARÇELİK servisi sikayet edecegim dediğimdede git et deniyor bumu müşteri memnuniyeti resim atabilseydim arama saatlerini çekip atıcaktım müşteri hakkını göz ardı edilmesin lütfen

    YanıtlaSil
  5. Hepsiburada E-Altın Hesaba havale
    10/07/2019 tarihinde Hepsiburada E-Altın firması hesaba transfer yapması gereken gram altının fiyatı değişince bizi 6 gün beklettikten sonra siparişimi bugün iptal etmiş. Hepsiburada Müşteri hizmetlerini birkaç defa aradığım halde keyfi iptal edilen diğer siparişlerim konusunda da hiçbir çözüm üretmedi. En azından diğer satış yapan n11, GittiGidiyor, Morhipo vb. mağazalar gibi müşterisinin arkasında durması gerekirdi. Sizi Allah'a havale ediyorum. Hiç değilse başkaları aldanmasın.

    YanıtlaSil
  6. 19.05.2018 tarihinde internet üzerinden silvana w lacivert renk 39 numaralı bayan fitnes ayakkabısı aldım. 22.05.2018 tarihinde MNG Kargo tarafından teslim edilmek istendi. Ancak kargo paketinin üzerinde eşimin adres bilgileri ve başka bir adres olduğu kargo görevlisi tarafından söylendi. Eşim kargodan şüphelendiği için kargo görevlisi nezaretinde ürünü açtığında ürünün çocuk ayakkabısı olduğu görüldü. Ürün teslim alınmadan tekrar iade için kargo görevlisine verildi. Ürün 28.05.2018 tarihinde FLO'ya Pendik'teki merkezine ulaştı (10.06.2018 de müşteri temsilcisi E** hanım ile saat 12:10'da yaptığım görüşmede kendisi beyan etti). Müşteri temsilcisi 652770 no. 'lu talep oluşturarak ürünün iptali ve para iadesi sağlandığını söyledi. Bir sonuç çıkmayınca 20.06.2018'de tekrar müşteri temsilcisini saat 15:45 de aradım. 664950 no. 'lu talep numarası ile para iadesi talebini açtığını söyledi. Yine sonuç yok. 05.07.2018'de yine aradım müşteri temsilcisini. E*** hanım ile saat 17:30'da yaptığım görüşmede bana 1-2 gün içinde geri dönüş yapılacağını söyledi. Yine sonuç yok. 10.07.2018'de tekrar aradım. Saat 11:45'te yaptığım görüşmede para iadesi yapacaklarını söylediler. Ama maalesef yalandan başka bir bildikleri yok.26.07.2018 tarihinde saat 13:04 de müşteri temsilcisi Meral hanım ile yaptığım görüşmede bana yeni talep oluşturduğunu (talep nosu: 730994) en kısa sürede geri dönüş yapılacağını söyledi. Yine oyalama politikası. Beni sindirmeye çalışıyorlar. Yani ürünü beğenmesem de göndersem anlayacağım, firma beni cezalandırıyor. Ürünü yanlış gönderen çalışan yüzünden ben mağdur oluyorum. Nasıl bir düzen bu. İllaki mahkemeye mi gidelim.

    YanıtlaSil
  7. 14 AĞUSTOS 2018 TARİHİNDE METRO TURİZM İLE BURSA- ORHANGAZİ'YE BİR ARKADAŞIMLA BİRLİKTE SEYAHAT ETTİK. ÖNCELİKLE ŞUNU SÖYLEYEYİM, BU BENİM METRO TURİZM İLE YAPTIĞIM SON SEYAT OLACAKTIR. BİR DAHA ASLA BİR YERE GİTMEM, KİSEYE DE TAVSİYE ETMEM .PERSONELİN İLGİSİZ VE KABA TAVIRLARI, SERVİSLERİN YETERSİZLİĞİ, OTOBÜSLERİN AŞIRI GEÇ KALMALARI, SAMANDIRA TESİSİNİN REZALETİ ŞİKAYETİMİN ANA BAŞLIKLARINI OLUŞTURUYOR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tümü büyük harflerden oluşan şikayetleriniz sayfamızın kurallarına aykırıdır. Bundan sonra bu konuda dikkatli olmanızı rica ediyoruz. Aksi halde şikayetleriniz yayına alınmayacaktır.

      Sil
  8. Ben kitap sipariş ettim daha gelmedi

    YanıtlaSil
  9. ŞİKAYET EDİLEN FİRMA : D-SMART
    ŞİKAYET KONUSU: HAKSIZ PARA TALEBİ
    27.08.2018 TARİHİNDE EVE İNTERNET BAĞLATMAK AMACIYLA YAPTIĞIMIZ TELEFON GÖRÜŞMELERİNDE TTNET İLE GÖRÜŞME YAPTIĞIMIZI ZANNEDERKEN D-SMART İLE GÖRÜŞTÜRÜLMÜŞ OLUP, İNTERNETE EK HEDİYE OLARAK BİR KAÇ FİLM İÇİN EVE GELİP CİHAZ BAĞLAYIP, ASIL AMACIMIZ OLAN İNTERNETİ DE 1 HAFTA BOYUNCA TÜM ARAMALARIMIZ VE UĞRAŞLARIMIZA RAĞMEN BAĞLATMAK İÇİN MUHATAP BULAMADIK. 1 HAFTA SONUNDA UZUN ÇABALARIMIZ SONUCU İPTAL ETTİRME İSTEĞİMİZE KARŞILIK OLARAK HEDİYE ADI ALTINDA VERDİKLERİ CİHAZ İÇİN 120 TL HAKSIZ PARA TALEBİNDE BULUNDULAR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınar Hanım, tümü büyük harflerden oluşan şikayetleriniz sayfamızın kurallarına aykırıdır. Bundan sonra bu konuda dikkatli olmanızı rica ediyoruz. Aksi halde şikayetleriniz yayına alınmayacaktır.

      Sil
  10. 5 ay once super onlıne aldım ve aldıgım zaman tablet te aldım faturanın ustune ben baska bır marka tablet ıstedım bana baska bır marka geldı ve ardından bır telefon geldı ev telefonu bana dedıler kullanmazsanız para kesılmez ben kutusunu dahı acmadım ve aradan bır zaman gectı o da faturama yansıdı sonrasında evimizi tasıma geregi duyduk evımızı tasıyorken wıfı nakıl ıcın basvuru yaptık 2 ay bızı beklettıler ve bız bu 2 yında parasını odedık buyuk bır fırma oldukları ıcın kendılerını akıllı sanıp bızım ve bızım gıbı olan kısılerın oarasını yıyorlar lutfen bunlara bır cagre blun sıkayetı olmam ıcın napmam lazım

    YanıtlaSil
  11. Eczacıoğlu Nakliye firması ile 4. 300 TL ye Nakliye için anlaştık. eşyaları araca yükledikten sonra fiyat 4. 500 oldu. Eşyalarım 3 kez indirilip yüklendikten sonra ertesi gün sabah 8-9 civarı evde olması gereken eşyalar bir sonraki gün aksam 20. 00 geldi ve fiyat 4. 800 TL oldu.

    Eğer ödemeyi yapmazsam eşyalarımı şehrin diğer ucuna bırakacakları tehdidi ile karşı karşıya kaldım. Eşyalar geldiğinde herşey paramparça olmuştu. Getirenlerde aracı firma oldukları için (güya) ellerinden birşey gelmedi.

    YanıtlaSil
  12. vodafon evde net bir haftadır intertet yok diye telefon etmeme rağmen hiç bir şekilde ilgilenme yoktur

    YanıtlaSil
  13. Istanbul arnavutköy de oturuyorum ve ben bütün ucuzluk adı altinda açılmış olan alışveriş mağzalarindan şikayetciyim 3 parca markası boyaya bile belli olmayan kırtasiye malzemelerine 60 tl verdim sadece bunlar deil yediğimiz yiyecekler bile kazık fıyatlarda Türkiyede yaşıyoruz Türk mallari bile Dolar la yarışta ne alaka bunların artık normale dönmesini istiyorum denetimlerin artırılmasını istiyorum sadece bunlar deil devlet okullarinda ilk okul 5 e kadar surekli para isteniyor geçen sene 250 tele verdim bir ben deil 1000 kişi hep verdi bu senede 155 vericem nedir bu ya adım attığımız yer para diyor daha nekadar soyulucaz nezaman bunlara dur denicek denetimlerin artırılmasini istiyorum ARTIK

    YanıtlaSil
  14. Seda Mete Yılmaz23 Eylül 2018 21:22

    2 Eylül'de satın aldlığımız ancak maalesef 15-20 gün içinde dokuması, bağcıkları ve burun kısmında ciddi deformasyon oldu. Ürünün incelenmesi için mağazaya gittiğimizde bu işlemin iptal olduğunu ilettiler. Pahalı ürün karşılığı ucuz değil hiç hizmet alamamış olmak üzücü. Üretim hatası olduğu aşikar, Nike ürünü bu kadar kısa sürede bu duruma gelemez. Ancak muhattap bulmakta zorlanıyoruz. Belki buradan duyurabiliriz sesimizi.

    YanıtlaSil
  15. İKİZLER BUTİKDEN EŞORTMAN TAKIMALDIMI KÜÇÜK GELDİ DEYİŞİM YAPMADILAR VE BENİ ENGELLEDİLER BİR TÜRLÜ ULAŞİM YAPAMIYORUM İKİZLER BUTİK AMİ CDEYÜP İSTANBUL BİLGİNİZE DUYRULUR.


    YanıtlaSil
  16. İN STREET MAGAZINDAN AYAKKABI ALDIM DEĞİŞİM İÇİN İADE İSTEDİLER KARGOYLA GONDERDIGIM AYAKKABI KAYBOLDU VE TAM 1 SENE GECTI UZERINDEN GERI IADE YAPMADILAR DONUSTE YOK PARADA YOK AYAKKABIDA YOK

    YanıtlaSil
  17. HATİCE BARAN23 Ekim 2018 12:06

    21.07.2018 tarihinde Vivense adlı firmadan yatak odası takımı, Tv ünitesi, yemek odası takımı aldık. 26.07.2018 tarihinde de koltuk takımı aldık. Ürünlerimizin hiçbiri zamanında teslim edilmedi ve hepsi teslim edildiğinde de sıkıntılı gelip geri gitti. Gelen her eşya kırık, çizik, yırtık. Üçlü kanepe önce yanlış geldi gitti 1 ay sonra yenisi geldi diğer 3lü kanepenin ayağı sallanıyor kolunda delik var ve iki kanepenin süngeri uyumsuz biri teşhir malı gibi çökük. Berjerin ayağı kırık geldi değişime gitti altı astarsız geldi. Tv ünitesinin cam rafı küçük geldi değişime gitti bu defa çok büyük geldi yine gitti şimdi yenisini bekliyoruz. Konsol tamamen ezik parçalarla geldi halen düzgün bir şekilde gelmesini bekliyoruz. Masa farklı bir yemek takımının masası geldi ve üstelik yine çizikti geri gitti yenisi halen gelecek inşallah. 6 tane deri sandalyenin hepsi yırtık geldi geri gitti gelecek inşallah. 3 aydır eşya bekliyoruz usta gönderiyorlar ustalar da gelip şaşırıp gidiyor çünkü onlara verilen malzemelerle bir şey halledemiyorlar. Mobilyaların ayakları çizik, tv ünitesinin ön blok çizik. Yatak odasının dolap kapağını itip çeken aparat bozuk. Yani diyeceğim o ki inanın daha yazamadığım bir sürü sıkıntı var. Yetkiliyle görüştüm sabretmeniz gerekiyor demekten başka bir şey gelmez elimden diyor sayın Kübra hanım. Müşteri temsilcisi bir sürü kızcağızı oturtmuşlar her defasında başka biri açıyor yeni baştan dert anlatıyorsunuz. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Beni eşyadan soğuttular. Sanki ikinci el eşya almış durumuna düştüm. Paramızla rezil olduk. Kesinlikle sokağından bile geçmeyi. Biz eşya alırken showroom da bir adam geldi bağırıyordu bizi oyaladılar keşke gidip o adamı dinleseydim. Meğer haklıymış. Asla paranızla rezil olmayın. İade de almıyorlar sizi böyle süründürüyorlar. Bir de her sıkıntılı parçanın resmini at video yolla deyip duruyorlar işiniz yokmuş gibi uğraşıyorsunuz. Uğraşmakla bile halledemiyorsunuz o ana atıyor o ona. Kimsenin kimseden haberi yok.

    YanıtlaSil
  18. Harley Davidson Resmi Outlet sitesinden ayakkabı aldım.Kapıda ödeme 180 tl. Gelen ürün aldığım üründen tamamem farklı. İade talebinde bulundum hiçbir şekilde dönüş yapmadılar. Mail ve telefonları da cavaplamıyorlar. Böyle sitelere bir dur denmeli. Benim param gitti başkalarının gitmesin.

    YanıtlaSil
  19. Harley Davidson Resmi Outlet sitesinden ayakkabı aldım.Kapıda ödeme 180 tl. Gelen ürün aldığım üründen tamamem farklı. İade talebinde bulundum hiçbir şekilde dönüş yapmadılar. Mail ve telefonları da cavaplamıyorlar. Böyle sitelere bir dur denmeli. Benim param gitti başkalarının gitmesin.

    YanıtlaSil
  20. TÜKETİCİ HEYETİNE
    ANKARA / PURSAKLAR

    vodafone operatörün den şikayetciyim

    telefon oparötörlerinden artık canımıza tak etti bizi kurtarın
    seçenegimizin az olduguntan bizleri sömüren bu sülüklerden kurtarın
    istedikleri faturayı yansıtıyorlar bizde kuzu kuzu ödüyoruz çaresiz kalıyoruz

    23/07/2017 abonelik başlangıç tarihimdir.
    faturalı duran tarifeye sözleşme yaptım 30 tl karşılıgında
    aylık kotam doldugunda adı üstünde duran tarife
    dursada bana
    30 tl faturam gelmesi gerekirken farklı farklı faturalar yansıtıldı tarafıma
    yapmış oldugum 30 tl anlaşmasının ne kıymeti kaldı?
    sözleşmemin bitiş tarihi 1 yıl oldugunu duşünerekten 19/12/2018 tarihinde
    memnuniyetsizligimden dolayı başka operatöre geçmek zorunda kaldım
    vodafondan tarafıma yansıtılan 61 tl lik son faturaya itiraz ettim
    müşteri hizmetlerine
    bana 1 yılımın bittigini ve sonra 2 inci yılımın başladıgını ve tekrar
    sözleşmemin yenilendigini soyledi
    bundan dolayı cayma bedelinin yansıtıldıgını soylediler.
    oysa bize sözleşmemizin 1 yıl oldugu baştan söylenmişti .
    tarafıma haksızlık yapıldıgını düşünüyorum fazla ödemelerimin
    faiziyle tarafıma iyade edilmesini ve sözkonusu firmanın
    cezalandırılmasını arz ve talep ediyorum

    merkez mah taç sok/3/10
    pursaklar /ANKARA

    0530 402 45 04
    Salih gökmen

    YanıtlaSil
  21. TÜKETİCİ HEYETİNE
    ANKARA / PURSAKLAR

    vodafone operatörün den şikayetciyim

    telefon oparötörlerinden artık canımıza tak etti bizi kurtarın
    seçenegimizin az olduguntan bizleri sömüren bu sülüklerden kurtarın
    istedikleri faturayı yansıtıyorlar bizde kuzu kuzu ödüyoruz çaresiz kalıyoruz

    23/07/2017 abonelik başlangıç tarihimdir.
    faturalı duran tarifeye sözleşme yaptım 30 tl karşılıgında
    aylık kotam doldugunda adı üstünde duran tarife
    dursada bana
    30 tl faturam gelmesi gerekirken farklı farklı faturalar yansıtıldı tarafıma
    yapmış oldugum 30 tl anlaşmasının ne kıymeti kaldı?
    sözleşmemin bitiş tarihi 1 yıl oldugunu duşünerekten 19/12/2018 tarihinde
    memnuniyetsizligimden dolayı başka operatöre geçmek zorunda kaldım
    vodafondan tarafıma yansıtılan 61 tl lik son faturaya itiraz ettim
    müşteri hizmetlerine
    bana 1 yılımın bittigini ve sonra 2 inci yılımın başladıgını ve tekrar
    sözleşmemin yenilendigini soyledi
    bundan dolayı cayma bedelinin yansıtıldıgını soylediler.
    oysa bize sözleşmemizin 1 yıl oldugu baştan söylenmişti .
    tarafıma haksızlık yapıldıgını düşünüyorum fazla ödemelerimin
    faiziyle tarafıma iyade edilmesini ve sözkonusu firmanın
    cezalandırılmasını arz ve talep ediyorum

    merkez mah taç sok/3/10
    pursaklar /ANKARA

    0530 402 45 04
    Salih gökmen

    YanıtlaSil
  22. HAVZA HATTUŞA TERMAL TATİL KÖYÜNDEN DEVRE MÜLK ALDIM VE SONRA CAYMA HAKKIMI KUIIANDIM VE NOTERDEN YAZI İLE BİLDİRDİM FES EDİLDİ PARAMI BİR YILDIR ÖDEMEDİLER HEP YALANLARLA ATLATIYORLAR .

    YanıtlaSil
  23. 04/10/2016 tarihli fatura ile VOLVED şirketinden crompack vakum makinesi satın aldım. Şirketimi kapatma kararı aldığım 2018 yılında satıcı firmadan ilgili Vedat beyi arayarak, bu vakum makinesini ikinci el olarak satmada bana yardımcı olup olamayacağını sordum. Bana bu makineyi satmada yardımcı olacağını ve kendisine göndermemi rica etti. 09/01/2018 tarihinde şirketin İstanbul merkez adresine kargo ile gönderdiğim makine, 11/01/2018 tarihinde şubede teslimi yapıldı.
    VOLVED şirketinin makineyi teslim almasından itibaren, defalarca Vedat beyle yapmış olduğum telefon görüşmelerinde makinenin henüz satılamadığı bilgisini verdi. Sonuçta bu aleti satamayacaklarına kanaat getirip, Mayıs ayında Vedat beyi arayarak makinemi geri göndermesini rica ettim. Bu görüşmeden sonra Vedat bey makinemin satıldığını söylemesine rağmen ne makinem geri gönderildi, ne de bana hiç bir ödeme yapılmadı. Vakum makinemi bugüne kadar iade etmeyen şüpheliden şikayetçiyim.

    YanıtlaSil
  24. Doğuş akademi yayıncılık ltd şti ne ait 0530 498 56 56 bu numara ve şirket: İnternette farklı isimlerde siteler açıp satış yapıyorlar Önce ürün bedelini havale ile alıp sana kargo ile çok ucuz sahte hurdalık ürün yolluyorlar. Kargo karışmışmı acaba? Düşünerek Sonra arıyorsun şirket sahibini ( caner demirbaş ) isimli beyefendiyi 0530 498 56 56 depoda karışıklık olmuş ürünü tekrar gönderin sizin ürününüzü gönderelim denilerek ürünü iade gönderiyorsun elinde delil kalmıyor. Parada gitti elinde ki delilde gitti. Havale dekontunda açıklama kısmına ürün ismini yazmadığın zaman savcılık ve mahkeme seni haksız bulabiliyor. Özellikle açıklama kısmına sipariş verdiğiniz ürünü yazdırmıyorlar. Dolandırıcılık ve vatandaşın parasını gasp eden bir şirket. Mahkemem devam ediyor. Benden gasp ettiğiniz 10,188 TL mi iade ederseniz şikayetimden vazgeçebilirim? Mesajım Caner demirbaş adlı insan a.Not:Fotoğraf makinesi için 10,188 tl şirket hesabına eft yaptım 2 adet 1 kiloluk siyah plastik kutu yollamışlar.

    YanıtlaSil
  25. Merhaba: 23/03/2018 tarihinde bir şirket e ait dijital444.com adlı siteden fotoğraf makinesi karşılığında 10,188 tl ye anlaştık. Eft( havale) yaptım parayı. Bana karğo ile 2 adet 1 kilo civarında siyah plastik kutu yollamışlar. Şirket: Doğuş Akademi Yayıncılık Ltd. Şti ne ait 0530 498 56 56 bu numara ve şirket: internette farklı isimlerde siteler açıp satış yapıyorlar Önce ürün bedelini (EFT) havale ile alıp sana kargo ile çok ucuz sahte ürün yolluyorlar. Sonra şirketi arıyorsun 0530 498 56 56 depoda karışıklık olmuş gelen ürünü tekrar gönderin sizin ürününüzü gönderelim denilerek ürünü iade gönderiyorsun elinde delil kalmıyor. Parada gitti elinde ki delilde gitti. Sonra telefonlar engelleniyor iletişim kuramıyorsun. Havale dekontunda açıklama kısmına ürün ismini yazmadığın zaman savcılık ve mahkeme seni haksız bulabiliyor. Özellikle açıklama kısmına sipariş verdiğiniz ürünü yazdırmıyorlar. Yanıltma ve vatandaşın parasını alan bir şirket. Mahkemem devam ediyor. Benden aldıkları 10,188 TL paramı iade ederlerse şikayetimi çekebilirim. Mesajım CANER DEMİRBAŞ adlı beyefendiye…

    YanıtlaSil
  26. Şikayet edilen firma: MİGROS
    Şikayetin Konusu: sipariş iptalleri
    MİGROS Sanal marketten aldığım ürünler indirimde olduğu için iptal etmişler ve bu ikinci kez oluyor. Çok almışsınız diyorlar iyide kardeşim sitede zaten sınırlama var bir üründen kaç tane alabileceğin yazıyor fazlasını almana zaten izin vermiyor. Keyfinize göre sipariş mi iptal edeceksiniz?
    19 ocakta iptal edilen:32688041
    12,02,2019 da verilen sip.:33149875  
    bunlar da ispatı
    T.özal bulv. 30/b
    Çukurova ADANA
    05325153944
    Osman Aslan

    YanıtlaSil
  27. Selamlar, biz üç çocuğumuz Mega Hafıza Okulunda okuyorlardı. Bu Oku Birey İle Birleşti bize de Her yönüyle Mega İle Aynı kadro aynı öğretmenlerle ve aynı sistemle devam edileceğini sadece mekan değişiliği olacağını ama bunların hiç biri gerçekleşmedi bizde ön kayıt yaptırıp ödemesini yaptırmıştık ama kayıt iptali sonrası ödemlerimizi almakta zorluklar yaşadık ve haksız olarak kesinti yapıldı.okul binası ayrıca fabrikadan dönme yöneticileri son derece saygısız.Okul yemekleri berbat. Biz hata yaptık lütfen sizlerde aldanıp hata yapmayınız .SAygılarımızla.

    YanıtlaSil
  28. Trendyoldan 3.8.2020 Holidey bahçe takımı aldım, sipariş no 337577245 ilgili firma (elektromar ücreti Kredi kartından tahsil edildi ama bu gün oldu ne bahçe takımı geldi,nede trendyol 15 gündür görüşüyorum paranın iadesi için bir çözüm bulamadı,sadece özür diliyorlar, Trendyol dan alışveriş yaparken lütfen bu firmaya dikkat edin,int.tel.numaralari var ama kullanılmıyor, Trendyol müşteri hizmetleri bir çözüm bulmuyor olan tüketiciye oluyor,elektromardan alışveriş yaparken lütfen benim gibi madur olmayın, Trendyol,da sattigi ürünün arkasında durmuyor, yakışmadı bu trendyola

    YanıtlaSil
  29. 6 Kasım 2020 de saat 20.00 suları Optimum AVM de ki FLO ya gittim. Bir ayakkabı aldım, ücretini ödedim. Kasanın yanında üçlü paket çorap gördüm, üzerindeki etikette 16.90 yazıyordu, kasaya ödemeye gittiğimde 27.00 TL dediler. Bıraktım beşli paket çorap gördüm ,üzerinde 20.00 TL yazıyordu, kasaya ödeyeyim dedim 25.00 TL dediler. Bu ne?
    Eğer ayakkabının ücretini ödemeseydim toplu alışverişde fiat farkının farkına varmayacak ve ödeyecektim. Mağdur olmadım ancak haberi olmadan kaç kişiye bu numarayı uyguladılar, merak ediyorum.

    YanıtlaSil