13 Eylül 2018 Perşembe

Ayakkabı şikayeti


Şikayet Edilen Firma: Ayakkabisezonun kullanıcılı instagram hesabı - Istanbul

Şikayet Edilen Ürün : Ayakkabı 

Şikayetin Konusu: Ayakkabının siparişteki gibi gelmemesi ve üzerindeki lekesi

Şikayet Metni : 8 Eylül 2018 de instagram daki ayakkabisezonu  sayfasından iki çift ayakkabı siparisi verdim. İki farklı ayakkabı 39 numara ve yanında iki tane parfüm hediyesi vardı. Fakat bugün ürünlerimi aldım açtım ve iki çift aynı ayakkabı bir 36 bir 41 numarasi gelmiş sadece ve bir tanesi lekeli. Geri dönüş yapıyorum fakat mesajları gördükleri halde geri dönüş yapılmıyor.  

Sayfa ile yapılan görüşmeleri de ve sonunda bana gelenleri de size iletim. 

Bu sayfanın kullanıcılarından şikayetçiyim ve para iadesi istiyorum.

Kübra YEŞİLGÖZ. 

1 yorum:

  1. Lütfen satış yapan kişi telefonunu ve adresini paylaşın. Başka insanların canı yanmasın. İnstagram reklamı ile satış yapıyorlar sanırım.

    YanıtlaSil