19 Eylül 2018 Çarşamba

Kadiköy Balıkçısı Şikayet

Öncelikle merhabalar Tüm birimlerinize kolay gelsin Bi şikayetim olucaktı 18.09.2018 saat 17.00 ile 19.34 arasında gecen bi olayla ilgili Bu tarih sattler arasında Yasa caddesi kadiköy kilisesinin sokağında olan Kadiköy balıkcısı adlı mekanda Oturup Arkadaslarımla yemek yedim Hesabı istediğimde Bende Kuver adı altında fazladan 12tl para alındı bunu anlayabiliyorum fakat adisyon dışında yemediğim hizmet adı altında olmayan 30.90 tl lik birde ek ücret yansıtmışlar hesabıma buna karşılık ödemek istmedim bu ücreti fakat bana kadiköyde bütün mekanların böyle çalıştığı aksi halde nereye şikayet edersem edeyim bi sonuç alamayacağım söylendi bende o sinirle Kadikoy belediyesini arıyarak yardımcı olmalarını söyledim sağolsınlar hemen olay yerine intikal edip bana yardımda bulundular işletme sahipleri hemen parayı geri iade etmek süretiyle bize bi anda farklı bi tavır sergilemeye başladılar bende amacımın para değil türkiye cumhurıyeti vatandaşı olaraktan benden başkalarınada bu şekilde haksız kazanç talep etmelerinden ötürü size şikayetimi bildirme gereksinimi duydum ayrıca zabıta müdürlerinin cezai işlem uygulması gerikirken bi işlem uygulamadılar fişim elimde onu saklıyor olucağım benim bütün haklarımı siz değerli tüketici hakları
olaraktan savunucağınızı çok iyi biliyorum saygılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder