3 Eylül 2018 Pazartesi

Şikayet

Firma adı:Kayseri Tilda Turizm

Yetkili kişi:Tuğba Altmışyedioğlu
Merhaba
Gecen hafta,daha önceden Kariyer net üzerinden basvuru yapmış oldugum pozisyon icin Tugba Hanım tarafından arandım.30 Agustos tarihinde ,Tugba Hanim in istegi uzerine ,ön değerlendirme icin Tilda Turizm ofisi ne saat 9:00 da gelerek,ofiste 2 yildir calismakta olan bay arkadastan 2 saatlik bir egitim aldim.Ertesi gün Tugba Hanım ,beni arayarak,benimle calismak istediklerini soyledi.3 Eylül tarihinde isbası yaptim.Sabahleyin ,bana soyledigi gibi saat 10:00 da (hatta 10 dakika oncesinde)isyerinde oldum.Ofiste calisan diger bay arkadas,bana,ozveriyle saat 14:00 e kadar egitim verdi.Elimde not defterim,arkadasin her soyledigini can kulagiyla dinleyerek ve uygulayarak ogrenmeye calistim.Isimi onemsemedigimi ,hafife aldigimi gosterecek hicbir harekette bulunmadim.En kisa yoldan nasil herseyi ogrenebilecegimi ve isyerinde verimli olabilecegimi hesap ederken,ogle yemegine indigim sirada Tugba Hanim ,arkamdan,egitim aldigim arkadasi gondererek,"tekrar degerlendirme yapacagini ve gitmemi" soylemisti.
Profesyonel ve etik calisan (calismasi gereken)birine hic de uygun olmayan bu davranis,beni son derece rahatsiz etti.Normal sartlarda,benimle goruserek,benimle devam etmek istememesinin nedenlerini aciklmasi gerekiyordu.Kendim sormak icin yukari ciktigimda Tugna Hanim in ofiste olmadigini gordum.Bu beni daha da ofkelendirdi.
Bende gordugu eksiklikler her ne ise,ogrenmek hakkimdi diye dusunuyorum.
Tugba Altmisyedioglu isimli hanimefendi nin,bu etik olmayan davranisinin nedenini sizin araciliginizla ogrenmek istiyor ve benden sonra gelecek arkadasa ayni hakaretvari davranista bulunamamasi icin bir nevi onlem almak istiyorum
Saygilarimla..

Android için Outlook uygulamasını edinin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder