25 Eylül 2018 Salı

ürün ödeme sorunu hakkında

Şikayet Edilen Firma:MAY MODA(MEGA CENTER)
Şikayet Edilen Ürün: PANTOLON
Şikayetin Konusu:ÜRÜN ÖDEME SORUNU
Şikayet Metni:19/09/2018 tarihinde may moda dan ürün siparişimi verdim. Ödemesini kredi kartı ile yaptığım halde ürünüm alıcı ödemeli geldi ürünü teslim alamadım o anda verdiğiniz numaraları aradım Instagram'dan mesaj atıyorum yetkililer ilgilenecek diyorlar başka bir şey yok bugün son durum nedir diye mesaj atıyorum cevap yok verdiğiniz numaraları açan yok kargo mağazadan haber gelmeden ürünü teslim edemeyiz diyorlar mağazada muhatap bulamıyoruz bir ürünle bu kadar ilk zamanlardan problem yaşadıysak bir daha nasıl güvenip sipariş vereceğiz.Gereginin yapılmasını istiyorum


                                                                                                               BETÜL SOBA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder