1 Mayıs 2012 Salı

Doğalgaz firması şikayeti


Merhabalar ben geçen hafta İzmir'de bir doğalgaz firmasıyla anlaşarak evime doğalgaz döşettirmeye karar verdim peşin ödeme yaptım firmaya. Ancak firma cuma işe başlayacağını söyleyip haber vermeksizin bizi cumartesiye bıraktı. Cuma günü bütün işlerimiz kaldı, cumartesi geldiklerinde ise yanlış kombiyi getirmişler bende bağlatmadım tabi ki çünkü bizimki bir üst modeliydi. Ancak pazartesiye kalır dediler, ben de sinirlendim. Çünkü 7 aylık bebeğimle inşaat pisliğinin içinde rezil olduk, yatacak yer bile yoktu evin içinde.



 Karakola gittim şikayet için, mağdur olduğumu söyledim, polis memuru kendilerinin ilgilenemediğini söyledi. Tesisat döşenmesi bir günde biter dediler, ikinci güne sarktı. Keşif için gelen eleman borular bu şekilde döşenecek dedi, eşyaları  ona göre çektik örttük gelen ustalar tam tersi döşenir öyle olmaz dedi. Tozun içinde eşyalarımızı apar topar toplamak zorunda kaldık. Rezilliğin bini bin para anlayacağınız. Pazartesi sabah takılacak kombi akşama kaldı. Bu firmaya tazminat davası açmak istiyorum bebeğimle beni zor durumda bıraktığı için ama yetkili merci neresidir yardımcı olur musunuz? Sözleşmem var, ayrıca kombinin de fotoğrafını çektim ispat amaçlı. Firma sahibi ne arıyor, ne soruyor. Şikayet edicem dedim, oralı bile olmadı. Piyasanın ve kanunların boşluğundan mı yararlanıyorlar, anlamıyorum. Açacağım davanın emsal teşkil emesini istiyorum, bizim gibi mağdur tüketicilere yol göstermesi açısından.

Ebru Şanlı

Tüketici Köşesi olarak Ebru Şanlı'ya geçmiş olsun diliyoruz. Elindeki sözleşmenin bir fotokopisini şikayet dilekçesine ekleyerek tüketici hakem heyetine başvurmasını öneriyoruz. Ancak dilerse 175 Alo Tüketici Hattını arayarak yol gösterici bilgi alabilir.

21 yorum:

  1. mahallede en ilk doğal gaza abone olan biz ,döşeten biz,projesi ilk çizilen biz fakat bizden bir ay sonra alanlar şu anda doğal gaz kullanıyor .Bunu doğalgazı döşeyen EKOL firma bilgi aldığımızda izmirgazı suçlayıp sizi en sona bırakmışlar bizim suçumuz yok diyerek suçu izmirgaza atıyorlar Acaba bu doğrumu yoksa EKOL bizi yanlışmı yönlendirdi Mağduriyetimizin hesabını kime sorucağız kimseye güven kalmadı firmalar birbirleriyle bağlı değilmi neden birbirlerini suçluyorlar

    YanıtlaSil
  2. Çiğlimaltepe mahlleside 8107/2 doğalgaz yok 4 yıldır burada oturuyorum nezaman gelecek anlamadım bir alt mahallede doğal gaz var burda yok hayretediyorum yaşlı insanlarvar çocuklar hastaoluyor 15 hane almaya hazırama izmet yok malesef

    YanıtlaSil
  3. Bingöl de ikamet ediyorum.3 ay önce liderdoğalgaz ile peşin anlaştık ve ben 1 lirayı hemen verdim yarın gelip takacaklardı
    Bu gün yarın bu salı öbur salı derken
    Günler haftalar aylar oldu ve zavallı ben hala bekliyorum...insanlık yalanla dolanla can çekişiyor....

    YanıtlaSil
  4. Adanada ikamet ediyorum.sayar mühendislik 5 ay oldu apartmana tesisata başlayalı hala projeyi aksagaza vermedi.hergun bir bahane en son gönderdiğinde mevzuata uygun göndermemiş.surekli bugün yarın.kasim ayi bitti hala magduruz.adanada olupta dogalgaz düşünenler sakin SAYAR MUHENDISLIK firmasına yaptırmayın.sizde mağdur olmayin

    YanıtlaSil
  5. Adanada ikamet ediyorum.sayar mühendislik 5 ay oldu apartmana tesisata başlayalı hala projeyi aksagaza vermedi.hergun bir bahane en son gönderdiğinde mevzuata uygun göndermemiş.surekli bugün yarın.kasim ayi bitti hala magduruz.adanada olupta dogalgaz düşünenler sakin SAYAR MUHENDISLIK firmasına yaptırmayın.sizde mağdur olmayin

    YanıtlaSil
  6. izmirin ödemis ilcesinde ikamet ediyorum bi firmaya dogalgaz dosettik ewde kalarifer sistemi vardi fakat petekler ve dogalgaz tesisati yeni yapildi ilk ay oldu kullandik yalnizca 3 petek calisti derecesi ise 37 derece felandi su dahi kullanmadik alistigimiz icin tüpde cok az kullanildi buna ragmen ilk fatura 358 tl geldi kafama takildi tabi arastirmaya girdim hemen yeni kullanan herkese sordum . tum sordullarim bizden daha fazla derecelerde daha fazla petek aktif durumda ve suyu surekli kullandiklarini ilettiler yari fatura kadar gelmis onlara . tesaduf ya bn 5. kat arka daireden 1. kat ön dairedeki komsuma gittim komsumun ew sahini sw yapilirken petekleri kkalarifer ilerde acilir diye dosetmis fakat ne kazan var apt ne dogalgazlari doseli komsum diyorki benim peteklerkm yaniyo ssok olduk tabi baktim gercekten benim ewden sicak ewi ve petekleri hemen firmayi aradik gelip baksinlar diye benim ewi kontrol etti yaptigi tetek sey peteklerin havasini almak bide utanmadan kombinin derecesini arttirmis 55 dereceye. bizim 45 deydi en son kucik bebegimiz var cunku. aksam ooldu apartmanin sus tesisatini doseyen kisi kisi geldi ewe dedi tum dairelere baktim bbi sizinki kaldi vanadan acikmi ddiye bakacakmis bi yerden kacak var 1 . kat petekleri yaniyo tesisat yokken isin garip tarafi şu ki adam bana diyo biz merkezi sistemi kapattik kontrol eden diyor vana fofortmantonun arkasinda kalmis bu buraya monteli nasil kapatmis muhatamalen sizden gidiyo diye. bu fortmantonim dibindende duvar catlamisti biz dedik heralde oglumuz orumcekle carpti da catladi mmegersek basinc ve sicakliktan catlamis duvar . simdi bu konu ile ilgili hem dolabim sokulecek hem duvarim catladi capilacak bi de o yer boyanacak hee bide bu ayda fatura hesabi yaptim simdiden 200 den fazla daha 10 gunluk bu tabi ben bu konuda ne yapabilirim bu firmadan talep edicem kaybimi odemelerini ayrica taktiklari kbi viesman kombi takarken daha arizali cikti ewfak verip kandirdilar sıfır alinan kombi nasil arizali olur ki markasi viesman . bu konuda cevaplarini bekliyorum sonucta ben suan iki tane ewin isitmasini karsiladim cok uzgin ve kizginim para nelerle kazaniliyo sonucta

    YanıtlaSil
  7. sinanuzun5306@gmail.com4 Ocak 2019 20:14

    8425sok no 1d 2 güzeltepe Muhtarlıga gidiyorum 2019 yılında gelecek diyor 1yıldan beri hala haber yok nasıl oluyorsa bir alt sokakta doğalgaz varken bizim binaya gelmiyor zorlanıyoruz mahallede herkes istiyor fakat kimse yön göstermiyor onun için nerden yada kimden bilgi alabilirim muhtarın verdiği bilgi ile beklemek istemiyorum doğalgaz varken neden zorluk çekeyim çocuklarım odalarında bile yatamıyor sizcebu sizin başınıza gelse bu kadar rahat olurmuydunuz geregini arz ederim Rabia şenkaya

    YanıtlaSil
  8. sinanuzun5306@gmail.com4 Ocak 2019 20:14

    8425sok no 1d 2 güzeltepe Muhtarlıga gidiyorum 2019 yılında gelecek diyor 1yıldan beri hala haber yok nasıl oluyorsa bir alt sokakta doğalgaz varken bizim binaya gelmiyor zorlanıyoruz mahallede herkes istiyor fakat kimse yön göstermiyor onun için nerden yada kimden bilgi alabilirim muhtarın verdiği bilgi ile beklemek istemiyorum doğalgaz varken neden zorluk çekeyim çocuklarım odalarında bile yatamıyor sizcebu sizin başınıza gelse bu kadar rahat olurmuydunuz geregini arz ederim Rabia şenkaya

    YanıtlaSil
  9. sinanuzun5306@gmail.com4 Ocak 2019 20:15

    8425sok no 1d 2 güzeltepe Muhtarlıga gidiyorum 2019 yılında gelecek diyor 1yıldan beri hala haber yok nasıl oluyorsa bir alt sokakta doğalgaz varken bizim binaya gelmiyor zorlanıyoruz mahallede herkes istiyor fakat kimse yön göstermiyor onun için nerden yada kimden bilgi alabilirim muhtarın verdiği bilgi ile beklemek istemiyorum doğalgaz varken neden zorluk çekeyim çocuklarım odalarında bile yatamıyor sizcebu sizin başınıza gelse bu kadar rahat olurmuydunuz geregini arz ederim Rabia şenkaya

    YanıtlaSil
  10. sinanuzun5306@gmail.com4 Ocak 2019 20:15

    8425sok no 1d 2 güzeltepe Muhtarlıga gidiyorum 2019 yılında gelecek diyor 1yıldan beri hala haber yok nasıl oluyorsa bir alt sokakta doğalgaz varken bizim binaya gelmiyor zorlanıyoruz mahallede herkes istiyor fakat kimse yön göstermiyor onun için nerden yada kimden bilgi alabilirim muhtarın verdiği bilgi ile beklemek istemiyorum doğalgaz varken neden zorluk çekeyim çocuklarım odalarında bile yatamıyor sizcebu sizin başınıza gelse bu kadar rahat olurmuydunuz geregini arz ederim Rabia şenkaya

    YanıtlaSil
  11. Dört ay oldu kombi takıp mutfağa dogal gaz borusu çekilecek hala bitmedi parasıni peşin odedik.Giresun 28 kale yapı doğalgaz şirketini şikayet edeceğim .kiminle muhatap olabilirim.

    YanıtlaSil
  12. Müteahitten 0daire aldik dogalgazi Atik mekanik diye bir firmaya yaptırmış biz ödemeleri ayni gün yaptik sadece sayaci teslim alip randevu alicaklar 1hafta sonra sayaci aldilar ve hala randevu yok firmayi mağduriyetimizden dolayi gerekli heryere sikayet etmek istiyorum lütfen yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  13. Müteahitten sldigim 0 dairenin dogalgazini yapan firma suan bizim işlemlerimizle ilgilenmiyor 1gunde yapilacak sayaç alma ve randevu alma işini 1 haftada zor yapti Atik mekanik firmasindan şikayetçiyim isini yapmiyorbizi zor durumda birakiyor hâlâ randevu oluşmamış haklarimi savunmam icin bana yol gösterirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
  14. Muğla'da ikamet ediyorum.Evim sobalıydı.
    8 ay önce Yöndoğalgaz ile anlaşıp tesisatı döşediler.1 ay önce abone olmama rağmen akmercandan randevumu oluşturmadığı gibi yalan söyleyip bekliyoruz demiştir.Defalarca aramadan sonra randevu oluşmuş ama bu seferde eksiklerini tamamlamadığı için defalarca aramaya devam ediyorum.Mazereti evini taşıyormuş.Akmercan randevu tarihi verdi fakat benim eksiklerim tamamlanmadığı için gaz kullanımım olmayak.Yöndoğalgaz yüzünden şu an mağdurum.

    YanıtlaSil
  15. Warmhaus kombi servisini aradım kombim patlamak üzere sanırım dedim endiseliyim hiç bir şekilde pazar hizmet vermedilelrini söylediler hava soğuk iki çocuk var salgın hastalık var lütfen yardımcı olun diye rica ettim yine de ilgilenmediler aldığı niz firma ile görüşün dediler yüzüme telefonu kapattılar lütfen yardımcı olurmusunuz van Edremit den yazıyorum

    YanıtlaSil
  16. Kutahya gediz 189 sokak no 19 nolu evimize erdoğan ısı ya tesisat işleri için anlaşmıştık anlaşmamızda her malzeme sıfır kullanılacaktı o hep üstünde olan malzemeleri kullanmış şimdi vanalardan peteğin ordan su kaçırıyor ekstra olarak evin anahtarını sadece ona vermeme rağmen lavoba taşını kırdı onuda bana odetti lavoboya harç basmış onu başkasına yaptırdım parasından 900 lira falan kastım şimdi avukata verdim diye mesaj atmış ne yapmam gerekiyor yardımcı olun lütfen

    YanıtlaSil
  17. Bitlis tatvanda Aysa dogalgaz firmadı ile anlastik parasini pesin odedik tam bir rezalet parkeleri kapilari hepsini kirmislar kombiden gelen pis su borusunu banyoya fayansin üzerine bağlamışlar zehir gibi pis su hergün banyoya yakıyoruz gitmiyor hiç bir tane kolektif atanmışlar malzemeden çalmışlar dışarıya çıkan kombi hava borusu kısa olduğu için evin montalama işini yapamadık montalamanin ıçinde kayıp olyor yani tam bir rezalet firma

    YanıtlaSil
  18. Ünye/Fatsa/Giresun'da hizmet veren aslında veremeyen Reform doğalgaz mağduruyum. 9. ay oldu hala doğalgaz gelmediği gibi son yapılan testte kaçak var bunu söyleyecek ne uzman ne cesaret var Allaha emanet

    YanıtlaSil
  19. Bende merge dogalgaza kombi montaj yaptırdım yaptırmaz olaydım.bizi mahvetti.kombiyi 2 ay takmadı.bizi hep oyaladı.bizde parasının büyük bir bölümünü ödediğimiş olduğumuz için başkasını bulamadık.zar zor 2 ay sonra kombiyi takdırdık ama bu sefer de yanlış takmışlar ve bacayı kırdılar duvarları tekrardan deldiler evi mahvettiler.ben bunları nereye şikayet edebilirim ki bunların elinden yetkiyi alsınlar da başka kimseyi bu duruma düşürmesinler.yardım edin

    YanıtlaSil
  20. Ben İzmir'de oturuyorum limit gaz diye bı firmayla anlaştım para peşin verdik yapil di ama gaz acimina eksikleri tamamliyamadilar geldiler sartel için makine pirizini bozdular 5 günde tamamladılar yarı bı şekilde sonra su borularini yanlış bağlamışlar onu yapmaya geldiler boruyu ters kaynak yapmışlar artı boruyu delmisler. Mutfak dolapların hep kabardı nereye ve nasıl şikayet edebilirim

    YanıtlaSil
  21. `İzmir çiglide egekent girişinde ATLI DOĞALGAZ yada 3 B DOĞALGAZ ISI SİSTEMLERİ diye bi firmayla 21 ağustos pazar 2022 günü anlaştık 2 dairelık iş verdik birinin parasını pesin ödedik ödeme yapana kadar hersey çok iyidi ödemeden sonra bin pişman olduk sonra firmaya ulaşmak cok zor oldu arıyoz telefonlarımızı acmiyo acında iş ile ilgili bişey sorduğunda ukalalık yapıo ters ters cevaplar sürekli yalan yanliş yönlendirmeler işyerinde olmasına rağmen hastanedeyim diye yalan söylemeler sayaç güvence bedelini yatırdık 2 hafta sayaçları izmirdogalgaz da beklettiler izmirgazı aradığımızda firmanın gelip alması gerekiyor dedi firmayı arıyoz acmıyolar telefonları sonra aldık dediler bize inanamadık dogagazı aradık burda dediler cünkü yalan söylediklerini biliyoduk ve bir sürü sorunla karşılaştık bu firmayı kimseye tavşiye etmem

    YanıtlaSil