10 Eylül 2018 Pazartesi

Ürün iade hk.

Merhaba,

 

23.08.2018 tarihinde 300 TL satış fiyatı olan ancak Koç çalışanı olduğumdan dolayı, kodum la Koç Ailem indirimim den faydalanıp fiyatın bana 285 TL’ye düştüğü  Guess marka gözlük satın aldım. Satın aldığım Atasun İstanbul Cennet şubesi, ürünü 7 gün içerisinde iade edebileceğimi, 30 gün içerisi de de değişim yapabileceğimin bilgisini vermedi. Şans eseri gözlükte yaşadığım problem için danışmak adına Cennet şubesine gittim, tabii bu süreç 7 gün sonrasıydı. Ve değişim yapılacağını ancak 7 gün geçtiği için iade yapamayacağımı iletti. Bende mecburen değişimi kabul ettim, Cennet şubesinde bir ürün beğenmediğimden,  İstanbul Armoni Park Atasun şubesine baktım. Orada Ray-banın bir gözlüğünü beğendim ve gözlük fiyatı 608 TL olarak söylendi. Üzerine ek ödeme gerçekleştirip o ürünü alacağımı söyledim. Kasaya gittiğimizde ürün bana 323 TL farkla iletildi. Ancak bu şekilde olmaması gerektiğini ilettim çünkü Koç Ailem indirimim le bana 300 TL'lik ürünün 285 TL'ye geldiğini ve bu fiyat farkıyla bana yapılan indiriminde benden geri alındığını söyledim. Bu farkı da almaları gerektiğini paylaştılar ancak ben kabul etmiyorum, öncelikle Koç'un Atasun Optik ile bir anlaşması mevcut ve benim kodum kullanıldı. Müşteri hizmetlerini arayıp söylediğimde bana hiç yardımcı olmadılar, her hangibir öneride bulunmadılar. Şikayetim kayda bile alınmadı, üstelik bana 7 gün iade hakkımın iletilmediğini söylediğimde yanlış bir tavırla faturanın arkasında yazıyor dedi. Bana faydadan daha çok zarar oluyor, üstelik sürekli çalışanların ters tavırlarına mağruz kaldım. Ben neden indirim hakkım varken kullanmayayım? Ya da bana yapılan indirimi neden geri ödeyeyim? İstanbul. Armoni parkta 09.09.2018 saat 16:00 saatlerinde görevli olan bayan arkadaştan da şikayetçiyim, kendisi çok kaba. Ürünümü artık değiştirmek değil iade etmek istiyorum.

 

Yardımlarınızı rica eder,

 

İyi çalışmalar dilerim.

Tuğçe Bıyıklı
Tıbbi Sekreter
Tıbbi Kayıt

Davutpaşa Caddesi, No:4 Topkapı, 34010 İstanbul / Türkiye
T: +90 850 250 8 250 / 21804 - 29653 F: +90 212 311 22 93
tbiyikli@kuh.ku.edu.tr
kuh.ku.edu.tr



Bu elektronik posta aşağıdaki linki kullanarak ulaşabileceğiniz Koşul ve Şartlara tabidir. This e-mail is subject to the the Terms and Conditions which you may access by the use of the link below.

http://www.kuh.ku.edu.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder