16 Eylül 2018 Pazar

Şikayet

Şikayet Edilen Firma: TurkNet

Şikayet Edilen Ürün: Hizmet

Şikayetin Konusu: Alamadığım Hizmetin Faturası

Şikayet Metni: 03.08.2018 tarihinde başvurmuş olduğum TurkNet internet sağlayıcısının bugüne kadar internet kurulumu dahil hiçbir hizmet sağlamadığı için iptal talebinde bulundum ve yaklaşık 150 Tl kadar fatura çıkardılar itiraz ettim sonucunda 93 Tl yakın fatura çıkardılar ve bunu şahsıma telefon ile ulaşarak bildirdiler. Yaklaşık 2 aydır hizmetinden yararlanmadım ayrıca 2 aya yaklaşan bu süre zarfında beni mağdur durumuna düşürdüler.

1 yorum:

  1. Ben de Türk Telekom için benzer sorunla karşılaştım. Müşteri temsilcisi aradı bir fiyat verdi ikna etti beni, sonra fatura daha yüksek geldi. İtiraz için aradım dikkate almadılar. İki yıllık taahhüt ve verdikleri modem nedeniyle sesimi çıkaramadım. Verdikleri modem belki 100 lirayı geçmez ama 250 lira geri ödersiniz diyorlar. Çok çirkin, çok uyanıklar. Şikayetçiyim. Türk Telekom dürüst davranmıyor.

    YanıtlaSil