6 Eylül 2018 Perşembe

Yurtiçi Kargo

Merhabalar,

Yurtiçi Kargo İstanbul - Bahçeşehir şubesinde ekte bulunan takip numaralarına ait 3 adet kargom mevcut. Şube bu kargoları bana teslim edemiyor.

Adres kodu sorgulama uygulamasından aldığım ev adresimi belirtip e-ticaret sitelerinden siparişler verdim. Tesadüf ki 3 siparişimde Yurtiçi Kargo'ya verildi. Kargolarımı bana teslim etmekle yükümlü olan Bahçeşehir şubesi şoförü yada dağıtım elemanı, adresime gelip beni bulamadığını, ihbar notu bıraktığını, site güvenliğiyle görüştüğünü ama evimin adreste olmadığı beyan etmiş.

Kargo takip numarasından paketlerimi takip ettiğim için beni evde bulamama durumu söz konusu değildir. Dağıtım günlerinde evdeydim ve zilim hiç çalmadı. İhabr notu bırakılmadı. Sitede oturuyorum ama sitede güvenlik yok. Müstakil evlerden oluşan küçük bir sitedeyim çünkü.

444 99 99 numaralı Yurtiçi Kargo Merkez Müşteri Hizmetleri ile bir kaç kez görüştüm. Oradaki arkadaşlar şubeyle görüştüler ve dağıtım yapılacağını söylediler. Ancak dağıtım olmadı ve kargolarım 1 Eylül'den beri şubede bekliyor.

Dağıtım şoförünün cep numarasına ulaştım, görüştüm hatta kendisine watsapp üzerinden konum attım ancak adresimi hala bulamadı ve beni engelledi.

Şikayetvar.com üzerinden konu açtım. Çeşitli klişe konuşmalar geçti merkezle ama sorunum çözülmedi.

Aynı firma ile belki on binlerce kişinin yaşadığı bu sorun için yardımlarınızı rica ediyorum. İyi çalışmalar.

Oğuzhan TOKGÖZLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder