19 Mayıs 2018 Cumartesi

Samsung yedek parça fiyatı şikayeti

Şikayet Edilen Firma: Samsung

Şikayet Edilen Ürün: Samsung Galaxy Tab A6 T 280 tablet

Şikayetin Konusu: Servis ve yedek parça fiyatları

 Samsung Galaxy tablet ekranında küçük çatlak oluştu. Bu çatlak dokunmatik ekranı etkilemediğinden 8 ay kadar sorunsuz şekilde   kullanılmaktaydı. Daha sonra ekran donmaları başladı ve sonucunda açılmıyordu açılsa da ekran donduğundan kullanılmamaya başlamıştı. Samsung tabletimin 2 yıl normal grantisi 1 yıl uzatılmış garantisi mevcut iken servise gönderdim ve garanti kapsamında arızalarını gidermelerini talep ettim. Bana ekran çatlağını gidermeden diğer garanti kapsamındaki arızları gideremeyeceklerini ilettiler. Ekran değişimi içinde fatura bedelinden fazla ücret istediler. Fatur bedeli 388,88 TL İstenen 390,TL sıfırını piyasadan 420-490 TL arasında temin edebiliyorsunuz. Müşteri hizmetlerini aradığımda servise samsungun talimatı olduğunu ekran değişimi yapılmadan diğer arızalarının giderilmeyeceğini söylediler. yedek parçaların neden tabletten pahalı olduğunu söylediğimde bana yedek parçaların Koreden geldiğini fiyatların normal olduğunu bildirdiler. Birebir aynı sorunu daha önce başka markada yaşadığım da beni ekran değişimine zorunlu tutmadan garanti kapsamında olan arızalarımı gidermişlerdi. Bu sorunla karşılaştıktan sonra diğer markaların ekran değişim bedellerini hem tablet hem telefonlarda araştırdığımda en pahalı yedek parçanın samsung ürünlerinde olduğunu öğrendim.   Samsung tabletimin garanti kapsamındaki arızalarının giderilmemesinden  lve tabletin kendisinden pahalı yedek parça fiyatlarından şikayetçiyim.

Yusuf Acar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder