6 Mayıs 2018 Pazar

TTNET fatura şikayeti

Şikayet Edilen Firma: TTNET

Şikayet Edilen Ürün: Fatura

Şikayetin Konusu: Kullanılamayan internetin faturasının ödenmesi

Şikayet Metni: Hava şartlarından dolayı modemim yandığı için 27 Şubat'tan bugüne interneti kullanamıyorum. TTNET'in gönderdiği yetkililer, modemin tamamen yandığı ve onarılsa da düzelemeyeceğini 2 defa teyit ederek servise göndermemi yenisini talep etmem gerektigini söylediler. Servise gönderdiğim modem 2 hafta sonra onarıldı diye aynı durumda elime ulaştı. Modemin düzelmediğini ve yenisini tekrar talep ettigimi bildirerek tekrar servise gönderdim hemen. Halâ serviste ve sorun şu ki; bazı TTNET yetkililerinin, kullanamadığım internetin faturasını iade etmem gerektiğini demelerine rağmen, yaklaşık iki aydır elimde modem/internet olmadığı halde faturayı iade edemiyorum. Müşteri hizmetlerine defalarca anlatmama rağmem kullanamadığım bu internetin faturasını ödemem gerektiğini söylediler. Bu firmadan şikayetçiyim. Bu faturanın iade edilmesini önemle rica ediyorum.  2 aydır fazlasıyla mağdur durumda kaldığımdan, gereğinin yapılmasını arz ederim.

Adı Soyadı : Gizem Cinasal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder