11 Mayıs 2018 Cuma

Profilo fırın şikayeti

Şikayet Edilen Firma: Profilo

Şikayet Edilen Ürün: Ankastre Fırın

Şikayet Nedeni: Fırının Yakması

Şikayet Konusu: 4 ay önce teslim edilen fırınım tamamen hayal kırıklığı yaşattı. Fırının yapılan keki, böreği, pastayı karartacak şekilde yaktı ve defalarca bu sebepten dolayı Profilo servisine şikayetimizi ilettik. En az 2 kez gönderilen yetkililere rağmen arıza giderilmedi. Gelen servis fırının sorunlu olduğunu söyleyip, hatta resim çekmelerine rağmen üst yetkilinin bizi arayıp fırınınızda bir problem yok dediler. Şikayetimizi ve mağduriyetimizi önemsememeleri beni çileden çıkardı. Gelen bütün servis yetkilileri her biri ayrı bir bilgi vererek gittiler. Bu gün yine servisi aramamıza rağmen bizi azarlayıp çok servisin gelmesini istiyorsanız 50 tl ücret ödeyeceksiniz dediler.

Ceylan Yıldırım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder