Şikayet Edilen Firma: Profilo
Şikayet Edilen Ürün: Ankastre Fırın
Şikayet Nedeni: Fırının Yakması
Şikayet Konusu: 4 ay önce teslim edilen fırınım tamamen hayal kırıklığı yaşattı. Fırının yapılan keki, böreği, pastayı karartacak şekilde yaktı ve defalarca bu sebepten dolayı Profilo servisine şikayetimizi ilettik. En az 2 kez gönderilen yetkililere rağmen arıza giderilmedi. Gelen servis fırının sorunlu olduğunu söyleyip, hatta resim çekmelerine rağmen üst yetkilinin bizi arayıp fırınınızda bir problem yok dediler. Şikayetimizi ve mağduriyetimizi önemsememeleri beni çileden çıkardı. Gelen bütün servis yetkilileri her biri ayrı bir bilgi vererek gittiler. Bu gün yine servisi aramamıza rağmen bizi azarlayıp çok servisin gelmesini istiyorsanız 50 tl ücret ödeyeceksiniz dediler.
Ceylan Yıldırım
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder