6 Mayıs 2018 Pazar

Instagram yoluyla satış dolandırıcılığı

Şikayet Edilen Firma: Spor ayakkabi_orjinal

Şikayet Edilen Ürün: Ayakkabı

Şikayetin Konusu: Ayakkabıyı yanlış gönderme

Şikayet Metni: 21/03/2018 tarihinde instagramda bu siteden gördüğüm ayakkabıyı beğenip sitede yazılan 505 102 44 52 numaradan whatsapp yoluyla beğendiğim ayakkabıları yolladım sipariş vermek istiyorum dediğimde hemen cevap verip 23/03/2018 tarihinde Aras kargo ile kapıda ödeme yaptım yalnız  kutuları açtığımda 43 numara erkek ayakkabısı yollayıp hemde Ic waikiki markalı ayakkabıları yollamışlar fotoğrafını attığım ayakkabılarla alakası yok numarayı arıyorum açmıyorlar. Kargo üzerindeki numarayı arıyorum açmıyorlar, watsaptan mesaj çektim dönüş yapmadılar, beni mağdur ettiler. Lütfen gereğinin yapılmasını arz ediyorum. Yardımcı olun ki daha nice insanlar aldanıp canı yanmasın lütfen yardımcı olun çok zor durumda kaldım.

Figen Aydın

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba: 23/03/2018 tarihinde bir şirket e ait dijital444.com adlı siteden fotoğraf makinesi karşılığında 10,188 tl ye anlaştık. Eft( havale) yaptım parayı. Bana karğo ile 2 adet 1 kilo civarında siyah plastik kutu yollamışlar. Şirket: Doğuş Akademi Yayıncılık Ltd. Şti ne ait 0530 498 56 56 bu numara ve şirket: internette farklı isimlerde siteler açıp satış yapıyorlar Önce ürün bedelini (EFT) havale ile alıp sana kargo ile çok ucuz sahte ürün yolluyorlar. Sonra şirketi arıyorsun 0530 498 56 56 depoda karışıklık olmuş gelen ürünü tekrar gönderin sizin ürününüzü gönderelim denilerek ürünü iade gönderiyorsun elinde delil kalmıyor. Parada gitti elinde ki delilde gitti. Sonra telefonlar engelleniyor iletişim kuramıyorsun. Havale dekontunda açıklama kısmına ürün ismini yazmadığın zaman savcılık ve mahkeme seni haksız bulabiliyor. Özellikle açıklama kısmına sipariş verdiğiniz ürünü yazdırmıyorlar. Yanıltma ve vatandaşın parasını alan bir şirket. Mahkemem devam ediyor. Benden aldıkları 10,188 TL paramı iade ederlerse şikayetimi çekebilirim. Mesajım CANER DEMİRBAŞ adlı beyefendiye…


    YanıtlaSil