ŞİKAYET EDİLEN FİRMA: Turkcell SUPERONLINE
ŞİKAYET EDİLEN ÜRÜN: İNTERNET BAĞLANTISI
ŞİKAYET KONUSU: Bir aydır arıza kaydım giderilmedi.
ŞİKAYET METNİ: Merhabalar.. 30 günden fazla olan Superonline arıza kaydımi müşteri hizmetleri tarafından giderilemiyor. "ABONE NO( 535 06*** - Nazlı ALBAYRAK) "
Destek hattından ise arıza kaydı için ekip gönderildiğini bana geribildirim olarak vönderiliyor fakat arızamı yine gidermeden ekip bırakıp gidiyor. Superonline Sözleşmemi Fesh ettirmek istiyorum , bana sözleşmeden cayma bedeli için ücret kesileceğini belirtiyorlar. Benim kullanamadığım ve hizmet alamadığım kurumdan şikayetciyim. Lütfen geregini'nin yapilmasını önemle ricâ ediyorum. TEŞEKKÜRLER.
Şenol ALBAYRAK
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder