Şikayet Edilen Firma: General mobile şirketi
Şikayet Edilen Ürün: Telefon
Şikayetin Konusu: Telefonun arızalı olması
Şikayet Metni: 22 Ocak 2018 tarihinde almış olduğum general mobile 6 d marka telefon aldığım günden itibaren donmalar olup, hemen sonrasında kendiliğinden kapanıyor. 17 Şubat 2018'de servise gönderdim ve sadece yazılım yükleyip gönderdiler. Telefonumun sorunları devam etti. 5 Mart 2018'de tekrar servise gönderdim ve telefon geldikten sonra yine sorunları aynı devam ediyor. Telefonu sıfır aldım ve iki kere servise gidip sorun düzelmemesine rağmen, fabrika çıkışı hatalı olduğuna rağmen değişim yapılmadı. General mobile şirketinden şikayetçiyim.
Derya Ç.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder