11 Mayıs 2018 Cuma

İnternet üzerinden ayakkabı satışı dolandırıcılığı

Şikayet Edilen Firma : Kompetan Dağıtım Ticaret

Şikayet Edilen Ürün : Ayakkabı

Adresi : Oruçreis Mahallesi, Giyimkent 12. sokak, No: 37, Esenler- İstanbul

Şikayetin Parasal Değeri : 165 TL

Şikayet Konusu : Dolandırılıcık

İzahat :  İnternet üzerinden sipariş verdiğim ayakkabının yanlış gelmesi üzerine, sipariş verdiğim yere ulaşmaya çalışıp ulaşamadım.

01.05.2018 Salı günü sipariş verdiğim ayakkabı firması, adresi teyit etmek için beni aradılar (0 212 945 54 32) . 04.05.2018 Cuma günü ayakkabı elime ulaştı.  Gelen ayakkabının istediğim ayakkabının olmadığını gördüğüm an aradıkları numaradan ulaşmaya çalıştım fakat cevap vermediler. Beni tekrar aramalarını sağlamak için tekrar ayakkabı siparişi verdim.

Aradıklarında yanlış gelen ayakkabıdan bahsettiğim an telefon kapandı. Sipariş verdiğim (36 numara) marka ayakkabı yerine (40 numara) kalitesiz bir ayakkabı gönderilmiş.  Gelen kargonun üzerinde yukarıda belirttiğim adres ve 0 212 000 00 00 telefon numarası dışında bir bilgi bulunmamaktadır. Bu şekilde insanları dolandırıp ulaşmalarını engelliyorlar.

Gkioulai T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder