Şikayet Edilen Firma: Mithatpaşa Plus Eczanesi
Şikayet Edilen Ürün: LIERAC
Şikayetin Konusu: Alerji yaptı
Şikayetin Metni:
13 Ekim'de Mithatpaşa Tunalı Plus Eczaneden aldığım Lierac cilt bakım ürünleri alerji yaptı ertesi gün eczaneye gittim ürünlerin alerji yaptığını ve iade etmek istedim. Ö** Bey biz ürünlerin arkasındayız. Siz 10 gün bekleyin sonra kullanın yapmaz dedi. Çok iyi niyetli düşünerek deneyeyim dedim. Ama ne yazık ki ürünleri tek tek denememe rağmen kabarıklık oluştu. Daha fazla denemek istemedim. İade yapılmasını istedim. Ö** Bey firma (lierac) yetkilisi gelecek onunla çözelim dedi. Ben şikayetimi firmaya yazdım. İade kabul edilmiş mesajı geldi. Ama eczane para iadesi yapamayız dedi. İlk hafta olsa iade olurdu dedi. Yani bir on gün bekleyin sonra kullanın demekle beni zaman aşımına göndermişler. Kesinlikle Para iadesinin yapılmasını istiyorum beni çok yordular.
Nuran Alparslan
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder