6 Mayıs 2018 Pazar

Lierac cilt bakım ürünleri alerji yaptı

Şikayet Edilen Firma: Mithatpaşa Plus Eczanesi

Şikayet Edilen Ürün: LIERAC

Şikayetin Konusu: Alerji yaptı

Şikayetin  Metni:

13 Ekim'de Mithatpaşa Tunalı Plus Eczaneden aldığım Lierac cilt bakım ürünleri alerji yaptı ertesi gün eczaneye gittim ürünlerin alerji yaptığını ve iade etmek istedim. Ö** Bey biz ürünlerin arkasındayız. Siz 10 gün bekleyin sonra kullanın yapmaz dedi. Çok iyi niyetli düşünerek deneyeyim dedim. Ama ne yazık ki ürünleri tek tek denememe rağmen kabarıklık oluştu. Daha fazla denemek istemedim. İade yapılmasını istedim. Ö** Bey firma (lierac) yetkilisi gelecek onunla çözelim dedi. Ben şikayetimi firmaya yazdım. İade kabul edilmiş mesajı geldi. Ama eczane para iadesi yapamayız dedi. İlk hafta olsa iade olurdu dedi. Yani bir on gün bekleyin sonra kullanın demekle beni zaman aşımına göndermişler. Kesinlikle Para iadesinin yapılmasını istiyorum beni çok yordular.

Nuran Alparslan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder