11 Mayıs 2018 Cuma

Türk Telekom bayisi sahte imza ile işlem yapmış

Şikayet Edilen Firma: AKAD İletişim/İstanbul

Şikayetin Konusu: Yalan ve Yanlış beyan

Şikayet Metni: Mimar Sinan Mah. Selmani Pak Cad. No:32 Üsküdar adresinde bulanan Türk Telekom Avea' ya bağlı olarak çalışan AKAD İletişim bayisin de; öz kardeşim olan Mehmet Emin KAVAK, bu bayiye kontör yükleme sebebiyle gitmiş ve işlemi gerçekleştirmiştir. Söz konusu bayinin çalışanı veya sahibi olmak suretiyle kardeşime faturalı hat almayı önermiş yaşı reşit olmamasına rağmen alması konusunda ikna çabaları olmuştur.

Kardeşimin hali hazırda kullandığı hat öz annemiz olan Nursel KAVAK'a aittir. Bahse konuda ki bayi çalışanları kardeşimin hattı kendi üzerine olmaması ve reşit olmamasına rağmen kendilerinin bu konuyu halledebileceklerini söyleyerek annem olan Nursel KAVAK'a ait olmayan sahte imza ile işlem yapmışlardır. Ayrıca bayi çalışanları telefon faturanın belirlenmiş olduğu fiyatı aşmayacağını da söylediklerine ekleyerek işlemi yapmışlardır. Fakat Nisan 2018 faturanın belirlenen fiyattan fazla gelmesi de ikinci bir şikayet sebebi olmuştur. Bu sebeple bahse konuda geçen AKAD İLETİŞİM bayisinin sahte imza ile evrak onaylamak ve yalan yanlış bilgi vermekten dolayı inceleme ve araştırma başlatılmasını istiyorum.

Burak Kavak

1 yorum:

  1. Şikayetinizi https://sikayet.btk.gov.tr/giris/ bağlantısı üzerinden yapmanız uygun olacaktır.

    YanıtlaSil