6 Mayıs 2018 Pazar

Elenora Güzellik Merkezi şikayeti

Şikayet Edilen Firma: Elenora Güzellik Merkezi İnegöl/Bursa

Şikayet Edilen Konu: Lazer&Epilasyon

Şikayetin Konusu: Tüylerde Dökülme Olmaması

Şikayet Metni: Yaklaşık 3 yıl önce Van da  Üniversite okurken lazere başladım. Orada gayet memnunken okulun bitmesiyle birlikte yaşadığım şehire geldim ve ödemelerim bittiği  için Bursa’da devam ettim aynı şubeye. Tam 2 yıldır düzenli olarak lazere gidip geliyorum ve hiçbir sonuç alamadım. Memnun olmadığımı şikayetlerimi ve dökülmelerimin olmadığını sürekli dile getirdim. Ve beni hiçbir şekilde dikkate almadılar. Verdiğim paraya ve o kadar zamanımın geçmesine üzülüyorum.

Yüzüm erkek sakalı gibi bununda farkındalar ama dikkate almıyorlar. Yüzümdeki sıkıntıdan dolayı dışarı bile çıkamıyorum. Birkaç kere şikayetimi dile getirdim ve dikkate almadıkları için son çareyi Tüketici Haklarına şikayet etmekle buldum. O kadar zamanımı bu duruma harcamama çok üzülüyorum 2 sene de hiçbir etki alamadım. Bu süreç 2/3 ayla sınırlı olsa zaten buna başvurmazdım ama 2 yıllık bi zaman be suratımın hali çok kötü. Şikayetimin dikkate alınması durumunda her türlü kanıtım da bulunmaktadır. Gereğinin yapılmasını rica ediyorum.
Teşekkürler.

Evindar E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder