6 Mayıs 2018 Pazar

Tüzün mağazasından alınan anorak su geçirdi

Şikayet edilen firma: Tüzün

Şikayet edilen ürün: Anorak

Şikayet konusu: Anorak Yağmur Suyu Geçirdi

06-01-2018 tarihinde Tüzün Tunalı Hilmi mağazasından aldığım anorağı üçüncü giydiğimde yağmura yakalandım. Eve geldiğimde içime kadar ıslandığımı gördüm. Hemen mağazaya götürdüm mağazadaki hanım incelemeye gönderelim dediler.

Haber verilmedi  mağazaya gittim incelendi değişim veya iade yapamazsınız dediler. İtiraz edince de fabrikadan Cenk beyle görüşmemi söylediler cenk beyi aradığımda anorak su geçirir dedi. Herhangi bir şey yapamayız dediler. Israr edince tekrar inceleyelim dediler. Mağazadaki Yasemin hanım da ben de siyahını giyiniyorum bunlar su geçirmiyor dedi yani Cenk beyin sözünü çürütmüş oldu. İkinci inceleme sonucu yine aranmadım kızımı gönderdim 15 gün geçmesine rağmen ürün daha mağazada yarın göndereceğiz demişler. Ertesi gün Cenk beyi aradım  (ürün mağazada) biz inceleme yaptık su geçirmiyor şikayeti kabul etmiyoruz dediler.

NURAN YUMUK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder