28 Mayıs 2018 Pazartesi

Siemens Buzdolabı Yedek Parça Şikayeti


Şikayet Edilen Firma: SIEMENS

Şikayet Edilen Ürün: BUZDOLABI

Şikayetin Konusu: 
YEDEK PARÇASI YOK

Şikayet Metni: 
Öncelikle merhabalar,

2011 yılında büyük ümitlerle komple beyaz eşyamı aldığım Siemens marka beyaz eşyalarımın arasında yer alan Buzdolabım bozuldu, belirtilen servis numaraları ile iletişime geçerek tarafıma servis gönderildi, servis tespitinde dış müdahale sonucunda bakır boruya bağlı ince bakır borunun koptuğu tespit edildi, tarafımdan zarar verildiğini düşünmediğim bu boru değişilmeyeceğini bana söylendi. Diyelim ki hata benim olsun (ben öyle olduğunu düşünmüyorum) arıza veren bir dolabın tamiri yapılamıyor, ve bu model üretilmiyor ve komple bir yedek parça sağlanamıyor.Onlarca kişiye önerdiğimiz, herkes tarafından koskoca bilinen siemens marka her modeli bir kez üretmesi ve aynısından yapmaması, kısaca bozuldu mu çöpe atın mantığıyla iş yapması son derece üzücü bir durumdur.Bana müşteri hizmetleri tarafından değişelim fiyatı şudur demek dahada gülünç bir durumdur. Bu kadar sürede markanızın arıza vermesi ve verdikten sonra tamir yok atın bunu çöpe demek büyük marka ile bağdaşmamıştır.Sizden çok çok daha ucuz ve popüler olmayan buz-dolapları bile benim dolabımdan kat kat daha uzun yıllar dayanabilmektedir. Demek oluyor ki siemens markadan ibarettir. Sizlerden isteğim bana dönüş olarak keyif bağışlamanız değildir, 7 yıllık bir dolabın tamirini mümkün değilse bu setin komple değişmesidir, bununda mümkün olamayacağı tarafıma söylendi. Hizmet anlayışınız sadece öteleme ve yeni bir ürün satmak olan anlayışınız ne kurumsal olayla nede israfın kötü bir şey olmasıyla bağdaşmaz. Tarafıma süslü ve çözüm sunmayan dönüşlerle zamanımı kaybedecek mail ve telefonlarla meşgul edilmek istemiyorum.Sadece kendim için değil hakkın teslim edilmesi noktasında mücadeleyi bırakmamak adına benim ve benim gibiler in haksızlığa uğratılmaması için mücadele ve girişimlerimi yapacağım.




Adem Köse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder