6 Mayıs 2018 Pazar

Arçelik buzdolabı şikayeti

Şikayet Edilen Firma: ARÇELİK. AŞ.

Şikayet Edilen Ürün: BUZDOLABI

Şikayetin Konusu: BUZDOLABIM' DA Kİ GÖVDE HATASI VE PROBLEMİ

Şikayet Metni:  2010 senesin de Osmaniye İstikbal Kabuller bayiinden Arçelik' den evimizi döşedik. Ürünlerimiz 1 sene kabuller bayiin de depoda bekledi. 2011 temmuz ayında yeni evimize taşınarak eşyalarımızı talep ederek depodan getirtik. Lakin buzdolabımız ambalajlı gelmedi ve gereken önemde verilmedi. Daha sonra ise 2011 ağustos ayı idi. Makinemiz kuruldu,  daha 15 gün olmamıştı. Makinemiz de aşırı buzlanma ve besinlerimizde bozulmalar oluştu. Servis çağırdık. Ayaklarında problem vardır dengesini ayarlarız deyip  gittiler.

2011 den bugüne kadar sürekli Arçelik'i aradık kimse ilgilenmedi. En sonunda servis 2017 yılında dolabımızda gövde probleminin yani üretim hatasının olduğunu söyleyerek ücretsiz değişim talebinde bulundu ve ürünümün tamirinin mümkün olmadığı gerek arçelik gerek servisi tarafından tarafıma bildirildi.

Adana Bölge Müdürlüğü servisin ücretsiz değişim talebini kabul etmedi. Ve sorunumla hiçbir şekilde ilgilenmeyerek beni mağdur etti. Bunun üzerine bölgeyi aradık , yetkili bir mühendis istedik makinemize bakmaları için.  Tamam denildi, sonra ise aradığımızda izine çıktı, düğünü var, cenaze var şeklinde bahaneler öne sürülerek yedi yıl boyunca mağdur edildim. Aynı zamanda tüketici hakları kanununun maddeleri gereğince talep edebileceğim haklarımdan da mahrum bırakıldım. Arçelik Adana Bölge Müdürlüğünden ve mühendislerinden bizzat şikayetçiyim. sene 2018 yılında bana Arçelik tarafından 2500 tl vererek üst makine ile değişim yapabileceğimizi söylediler.

Ne zaman mağduriyetimi dile getirsem müşteri hizmetleri biz bu teklifte bulunduk siz onaylamadınız deniliyor. Peki 7 yıl önce niçin yapılmadı? Makinemin garantisi de varken niçin yapılmadı? Şu anda buzdolabımızı hiç kullanamıyoruz çünkü içerisine koyduğumuz besinlerimiz bozuluyor ve aşırı derece buzlanma oluşuyor. 7 yıllık mağduriyetimin giderilmesini  ve bu hususta gereğinin yapılmasını arz ederim. 

 
Adı Soyadı: FATİH MEŞE

2 yorum:

  1. Buzdolabı kurulumu yapıldıktan sonra matkap sesi gibi ses yaparak çalışıyor. Sonra normale dönüyor. Kapanırkende sesli kapanıyor. Kapakları açılıncada sesler değişiyor. Servis geldi normal dedi. Komşularda rahatsız oluyor. Bir an önce dolabın değiştirilmesini istiyorum şu an garanti kapsamında

    YanıtlaSil
  2. Buzdolabı kurulumu yapıldıktan sonra matkap sesi gibi ses yaparak çalışıyor. Sonra normale dönüyor. Kapanırkende sesli kapanıyor. Kapakları açılıncada sesler değişiyor. Servis geldi normal dedi. Komşularda rahatsız oluyor. Bir an önce dolabın değiştirilmesini istiyorum şu an garanti kapsamında

    YanıtlaSil