16 Mayıs 2018 Çarşamba

In Street Ayakkabı şikâyeti

ŞİKAYET EDİLEN FİRMA: IN STREET

ŞİKAYET EDİLEN ÜRÜN: AYAKKABI

ŞİKAYET METNİ : 05.05.2018 tarihinde siteden ayakkabı siparişi verdim ve aynı gün içerisinde bi iki saat sonra kendilerini arayarak siparişimi iptal ettim. Siteye ne zaman girsem 31805051225086 numaralı siparişim iptal etmeme rağmen hala hazırlanıyor olarak görünüyor bunu sorduğumda kendilerine sitede öyle görünüyordur siparişiniz iptal olmuş 5 gün de iadeniz gerçekleşir cevabı alıyorum iki gün sonra tekrar aradığımda ise bana geçen hafta cuma gününe kadar para iadeniz gerçekleşecek deniliyor ve para iadesi 16.05.2018 tarihine kadar hala yapılmamış durumda 3 defa mail atıyorum cevap alamıyorum 7 dk boyunca arıyorum telefona cevap verilmiyor ve bunun üzerine şikayetvar üzerinden sorunumu belirtip şikayetimi yazıyorum ve şikayeti teyit etmek amaçlı cumartesi günü beni arayıp sizinle geri iletişime geçilecek deniliyor şikayet etmeme rağmen 3 defa atılan maile cevap verilmemesine rağmen daha önce 7 dk boyunca telefona cevap verilmemesine rağmen bugün tüm gün boyunca dakikalarca aramama rağmen hala cevap alamıyorum üstelik ne bi para iadesi var ne de Bilgi veren cevap veren var elimde ürün yok elimde olmayan ürünün parası alınmış verilen bi Bilgi yok günlerce aranan telefona cevap yok bu firmadan şikayetçiyim
CANAN T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder