19 Mayıs 2018 Cumartesi

Turknet Şikayet



Şikayet edilen firma:TURKNET İLETİŞİM

Şikayet edilen ürün : İnternet ve telefon bağlantısı

Şikayetin konusu: hattımın taşındığım halde kapatılmaması

Şikayet metni: adres değişikliği sebebiyle hattımı taşımak istediğimi söylemek amacıyla TURKNET ile iletişime geçtim ancak her ayın 1inde bu isteği yerine getirdiklerini söylediler. Hat iptal işlemi yapmak istediğimi söyledim bana bir dilekçe örneği mail atacaklarını ve onu doldurup göndermem gerektiğini söylediler ancak 2 haftadır hala mail alamadım. Bana ayın 1ine kadar kullanmadığım hattın parasını ödetmek niyetindeler. Hiçbir olumlu ya da çözüme dayalı bi yaklaşım yok. Aksine dayatarak kullanmadığım İnternetini ücretinide istiyorlar. Gereğinin yapılmasını rica ediyorum, iyi çalışmalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder