11 Mayıs 2018 Cuma

MG Tekstil Armine eşarp yerine tülbent döndermiş

Şikayet edilen firma: MG Tekstil Online Ticaret-Denizli

Şikayet edilen ürün: Eşarp

Şikayetin konusu: Armine eşarp denilip onun yerine tülbent göndermeleri

Şikayet metni: Yukarıdaki firmadan 5 adet 30 TL den eşarp sipariş etmiştim fakat onun yerine ucuz tülbent göndermişler. Bu durum bitek benim başıma değil birçok kişinin başına gelmiş Armine'nin sitesini aynı taklit edip insanları kandırıyorlar ne olur bize yardım edin elimiz kolumuz bağlı telefonlarını açmıyorlar geri gönderemiyoruz. Bu firmadan şikayetçiyim lütfen yardımcı olun. Sizden yardım bekliyoruz.

Öznur T.

4 yorum:

  1. Banada aynı yazma gönderdiler ne yapacağız bunlar nasıl bir insan 5 liralık yazmayı tanesi 30 verdiler siparis verilen ürünle alakası bile yok 120 lira para ödedim ne yapacağım lütfen yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  2. Aynı sey benmde basıma geldı 6 adet 150 tl ye esarp sıparısı verdım karsılıgında 6 tane yazma geldi napmamız gerekıyor paramızın ıadesını ıstıyoruz bu pislıklerden kargo sırketı odemeyı yapmıyormus hıc bı sekılde ulasamıyoruz firmaya😡

    YanıtlaSil
  3. böyle insanları kandırmalarını mı izleyeceğiz. Bu kadar insanın hakkı yeniyor bir seyler yapılmaslı, bu hak yiyienlerin önu kesilmeli

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar şikayet edelim kul hakkı kaldırılan arkadaşlar hep birlikte şikayet edelim o para öyle kolay kazanilmiyor bnm şikayet hakkında bir bilgim yok bana bilgi verirseniz bende şikayet edeyim.

    YanıtlaSil