6 Mayıs 2018 Pazar

butikelbisecim dolandırıcılığı

Şikayet edilen firma: butikelbisecim- Gizem Aydoğdu

Şikayet edilen ürün: Elbise

Şikayetin konusu: Aldığım elbise küçük geldiği için beden değişimi

 Antalya/ Muratpaşa’daki butikelbisecim sayfasından aldığım elbisem geldiğinde kapıda ödememi yaparak elbiseyi teslim aldım fakat sonrasından beden küçük olduğu için firma ile değişim hakkında görüşerek elbiseyi kargo ödemesi yaparak kendilerine yolladım 1 haftadır bana hergün gelicek diyip oyalıyorlar ne elbise nede para iadem yapıldı.

Bu firmadan şikayetçiyim paramın ve kargo ücretlerimin iade edilmesini arz ederim.

Tuğbanur Kaptanoğlu

5 yorum:

  1. Ayni sekilde benimde baasima geldi ariyorum ylfnu acmaktan aciz beden kucuk bunu istememistm diyorum yazdigimda isine geldiginde cvp yazip uckagitciliga kaciyolar haram olsun aldigi paralar ramazanda 14p yerinden ciksin insallah insanlari boyle kandiriyolar

    YanıtlaSil
  2. Aynı konuda bende sorun yaşadım. 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanunu'nun 48. Maddeside yer alan cayma hakkımı kullanarak bu aldığımı ürünleri iade etmek istiyorum ve cayma hakkımı kullanıyorum bunun haricinde ürünü satarken değişim kabul edilmediğine veya sadece değişim yapabildiğine ilişkin söylemleriniz kanuna açık muhalefe teşkil ettiğinden herhangi geçerliliği yoktur. Sipariş etmiş olduğum ürünün eksik gelmesi bende 390 tl alınması buna karşılık muhattap alınmamamdan dolayı diğer gelen 2 ürünüde ( normalde 3 ürün olması gerekiyor) iadesi konusunda bütün masrafların karşı ödemeli olarak gönderiyorum.ödemeyi peşin yaptığım için satıcı olarak parayı tarafıma iafe etmeniz gerekiyor. Bu mesajı heryere gönderin birazdan cimere yazıcam öyle kolay olmamalı bu bayan sanırım evden satış yapanlardan birlirteş şikayet edersek arkası gelir.5000 tl masraf yapsamda hakkımı yedirmem

    YanıtlaSil
  3. bende aynı sorunu yaşadım. toz pembe bir elbise istedim 36 beden bana petrol yeşili 38 beden elbise göndermişler. Gönderdikleri elbise o kadar kalitesiz ki kesinlikle verdiğim parayı haketmiyor. arıyorum yazıyorum cevap veren yok. Bende tüketici hakları mahkemesine başvuracağım 5 tl bile olsa bırakmayacağım paramı. Daha önce başvurmuştum başka firmalar için ve paramı almıştım. şimdi de alacağım ve paramı kimseye yedirmem. Dolandırıcı bu firma dikkat edin.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bayram için bir elbise aldım l beden göndereceğini söyleyip m yollamışlar iade varmı dediğimde 1 hafta içinde demdi elbise geldi 5 para etmez lacivert çiçekli beş parçası şuan heryerden engellendim resmen dolandırıcılar hakkım haram olsun butikelite İnstagram adresleri

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bayram için bir elbise aldım l beden göndereceğini söyleyip m yollamışlar iade varmı dediğimde 1 hafta içinde demdi elbise geldi 5 para etmez lacivert çiçekli beş parçası şuan heryerden engellendim resmen dolandırıcılar hakkım haram olsun butikelite İnstagram adresleri

    YanıtlaSil