6 Mayıs 2018 Pazar

Bosch buzdolabı şikayeti

Şikayet Edilen Firma: Bosch Beyaz Eşya

Şikayet Edilen Ürün: Bosch Yetkili Servis-Buzdolabı

Şikayetin Konusu: Eksik bilgilendirme, yanlış yönlendirme

Şikayet Metni: 06/05/2018 tarihinde buzdolabım bozuldu. Garanti belgesini o an evde bulamadım, ürünümün garanti kapsamında olup olmadığına emin olamadan internete Bosch Yetkili Servis diye arama yaptırdım. Karşıma çıkan ilk numara olan 444 5 411, kendilerini yetkili servis diye tanıtıp garanti belgemi sordular. Emin olamadığımı, henüz evraklarımı bulamadığımı söyledim. Bundan sonraki işlemlerimi sanki garanti belgem yokmuş gibi ilerletmişler. Doğru telefon numarasına beni yönlendirmeden, telefondan da garanti belgemin olup olmayacağını öğrenebileceğim telefonu dahi bana vermeden ücretli servis yolladılar. Servis evime geldi ve garanti belgesini bulmuştum. Belgem olduğu için benimle ilgilenemeyeceklerini ve geldikleri için 50 tl ücret alacaklarını söylediler. Hiçbir şey yapmadan ücret alıp gittiler!. Daha sonra garanti belgesinin üzerindeki numarayı, 444 6 333 ü aradım. Bosch yetkili servis olduklarını söylediler. Sistemden direk garanti belgemi gördüler. Tek yetkili servisin kendilerine ait olduğunu söylediler. 444 5 411 i sorduğumda bilmediklerini söylediler. Bosch firmasına ait internette yetkili servis diye arattığınızda ilk çıkan ve yetkili servis olarak gözüken 444 5 411 numarasıyla hiç ilgilenmediler. Servisleri sadece kendilerinin yolladıklarını söylediler. Yani ortada tek yetkili servis olduğunu söyleyen 444 6 333 numarası var ve internette arattırdığınızda Bosch yetkili servis olarak ilk çıkan numara 444 5 411 var. Eksik yönlendirme ile benden 50tl ücret alındı. Bu maduriyetimle de kendilerini tek diye tanıtan Bosch yetkili servisi hiç ilgilenmedi. Bu tutumları beni çok üzdü. Hem kendilerini yetkili servis olarak gösteren 444 5 411 numarasından şikayetçiyim, hem de bu maduriyetimle ilgilenmeyen ve tek Bosch yetkili servisi olduklarını söyleyen 444 6 333 numarasından şikayetçiyim.

Burçin D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder