6 Mayıs 2018 Pazar

Boyner Şikayeti

Şikayet Edilen Firma:  Boyner – Internet Sitesi  ve Akbatı Mağazası

Şikayet Edilen Ürün: Elbise

Şikayetin Konusu: İade Etmeme Rağmen ödediğim Tutarın  Tarafıma iade edilmemesi

Şikayet Metni: 06.02.2018 Tarihinde Boyner internet sitesinden 2 adet elbise satın aldım. Teslimat olarak seçtiğim Akbatı AVM den 13.02.2018 de teslim alır almaz deneyip bedenden dolayı iade ettim. İademe ilişkin tutar hala iade edilemediği gibi hiçbir kanaldan  konuya ilişkin bilgi ve dönüş de alamıyorum. Defaten Akbatı Boyner’e gittim. Haftaya, sonraki haftaya, sonra ilk ekstreye diye diye 3 taksitlik alışverişin 2 taksitini de ekstreme yansıttılar. En son Akbatı muhasebedeki arkadaş ukala bir biçimde bu bizlik bir durum değil merkezle halletmeniz gerek deyip elime çağrı merkezinin telini verdi. Telde durumu anlattım. Sizi mutlaka aratacağız dediler. Arayan olmadı. Paralelde internet sitesinden de şikayette bulunup konu ile ilgili defaten gelişmeyi sordukça bana her çağrıya otomatik verilen aşağıdaki biçimde dönüş yapıyorlar.

Değerli Müşterimiz Merhaba,
Öncelikle güzel günler dilerim.
Bize iletmiş olduğunuz konuyla ilgili ben ve ekip arkadaşlarım gerekli incelemeleri yapıp, size en kısa sürede yardımcı olacağız.
Daha güzel bir alışveriş için, biz hep buradayız.
Alışveriş Dostunuz,
X

Yalnızca X deki isim değişiyor. Bazen Vacip bazen de Tuğba oluyor.

Boyner gibi yıllardır alışveriş yaptığım bir firmada ilk kez bir problem yaşadım onda da çözüme ulaşamıyorum. Demek ki her zaman standart işlem yaptığım için sorun ile karşılaşmıyormuşum. Bir firmanın profesyonelliği bir sorun oluştuğunda soruna yaklaşım şeklidir. Boyner markası bu anlamda beni hayal kırıklığına uğrattı.

Parasından vazgeçtim. İnsanın hakkının bu şekilde yenmesi, karşı tarafın bu kadar umursamaz davranması çok üzücü.

Konu hakkında destek ve hakkımı nasıl arayabileceğim konusunda yönlendirmenizi rica ediyorum.

Teşekkürler,
İyi Akşamlar,

Elif Sevil SOYSAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder