7 Mayıs 2012 Pazartesi

Netvarium.com şikayeti


Netvarium adlı alışveriş sitesi "1.yılımızı kutluyoruz, üye olan herkese çekilişsiz, şartsız tam 1 milyon Deni&Gabi marka saat hediye ediyoruz" sloganıyla her yerde reklam yapıyor. Arda Ezikoğlu da üye olduğu bu online alışveriş sitesinden alışveriş yapmış. Ancak verdikleri sözleri tutmadıkları gibi müşteri hizmetleri anlamında yetkili bir muhatap da bulamamış. Şirketin genel merkez numarası dahi aramış ancak kaydedilen telesekreter mesajı dinlemekten öteye gidememiş. Bize gönderdiği mesajında "Lütfen bir yardım edin bu gibi palavra sitelerin önüne geçilmesi için onların ifşa olması şart." demiş. Sözün özü "Ben yandım, siz yanmayın" diyor. Kendisine geçmiş olsun diliyor, elindeki belgeleri şikayet dilekçesine ekleyerek Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmasını öneriyoruz.

8 yorum:

  1. doğru söylüyor bu dolandırıcılık sitesi banada ürünümü göndermediler ve hiç bir muhatap bulamıyoruz karşımızda yetkilileri göreve davet ediyoruz

    YanıtlaSil
  2. Üye olmadığım halde mail adresime gelen mesaja bakın!

    Değerli Üyemiz Sn. Kadir Y.,

    Yoğun talep nedeni ile tüm üyelerimize yeniden nv Puan Hediye Ediyoruz.

    Hesabınıza 100 TL yüklenmiştir.


    50 TL ve üstü alışverişlerinizde, toplam alışveriş tutarınızın %40'ına kadarını nv puanlarınızla ödeyebilirsiniz.

    Örnek olarak; netvarium'dan 50 TL tutarında bir alışveriş yapmanız halinde, 50 TL nin, 20 TL'sini nv Puanlarınızı kullanarak, Sadece 30 TL ödeyerek alışverişinizi gerçekleştirebilirsiniz
    Ekstra avantajlı alışveriş için son tarih 31 Temmuz 2012 dir.
    31 Temmuz 2012 de tüm nv puanlar sıfırlanacaktır.

    Ekstra avantajlı alışveriş fırsatını kaçırmamak için acele ediniz.
    netvarium'un dünyaca ünlü yüzlerce marka ve tasarım ürünleri arasında tarzınıza ve ihtiyaçlarınıza uygun ürünler mutlaka vardır!

    İyi Alışverişler
    netvarium

    Tam bir dolandırıcılık, sahtekarlık.. sakın aldanıp alışveriş yapmayın!

    YanıtlaSil
  3. 10 tane kazak siparişi verdim adam gibi doğru dürüst çıkmadı.evet banada defolu alakası olmayan yırtık delik ve renk bozuğu bir kaç kazak göndermişler.geri gönderdim paranın iadesini bekliyorum..gönderilecek dediler göndermediler tekrar aradım...not aldılar bakalım nereye kadar gidecek merak etttim doğrusu

    YanıtlaSil
  4. Berbat bir site kesinlikle ve kesinlikle kimsenin alışveriş yapmasını önermiyorum dolandırıcılar ürünleri teslim aldıktan sonra ödeme iadesi yapmıyorlar..!

    YanıtlaSil
  5. NETVARIUM!! : aslaa alışveriş yapılmaması gereken bir site!! haftalardır bir muattap bulamıyorum 10 tane ürün aldım hala yollamadılar ve ücretini ödememe rağmen ne ürün geldi ne de muattap birini bulabildim. aramayacaksanız bana bir numara verin ben arayayım!!! bütün ortak şirketlerinizi aradım ama hiçbir verilen numaradan biriyle görüşemedim. 7/24 müşteri hizmetleri yazmışsınız bide bir kişi bile çalışmıyor orda!!! bu nasıl bir çalışma şeklidir. birçok sitedenalışveriş yapıyorum beyan ettikleri günden erken geliyor. bide her durumda msj yada maille bilgi veriliyor. ben haftalardır sizden bir insanla konuşamadım!!!!!!!!! onlarca mail attım nasıl bir şirketsiniz siz? bu işi beceremeyecekseniz yapmayın !!!!!! benim maduriyetimi nasıl telafi edeceksiniz???? 110 tl'lik alışverişten bahsediyorum!!! her yere her kuruma her siteye bu yaşadığımı bildireceğim!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle katılıyorum bende başı yananlardanm bnm de sipariş ettiğim bir ürünüm gelmedi arıyorum ulaşamıyorum muhatap yok sitelerine yorum paylaştım bitanesi yayınlanmadı iyi güzel site tavsiye ederim yorumları yayınlanıyo sadece tabiii..bu durumda olan herkese tavsiyem bağlı bulundukları ilçedeki kaymakamlığa gidip tüketici hakları birimine başvursunlar faturanız varsa onun fotokopisiyle birlikle durumu anlatan bir ihtarnameyle ürünün para iadesini yada ürünü talep ettiğiniz bir dilekçeyle postalıyosunuz adrese 20 gün bekliyorsunuz 20 gün içinde bize ulaşmazlarsa yada olumsuz dönüş olursa tekrar gidiyorsunuz tüketici hakları birimine..ben gttim ihtarnamemi hazırladım en yakın sürede postalicam..lütfen uğraşamam yada 3 5 lira için değmez demeyin aptal yerine konulduğuna insan yanıyor bi cezası olmalı bunun..herkes duymalı..

    YanıtlaSil
  7. Bu zamana kadar yaptığım alışverişlerde en sorunlu firma Netvarium.com oldu. Bu siteden yaptığım alışverişlerin çoğunda sorun olsa da en son yaptığım 6 ürünlük siparişimde 1 ürünü yanlış göndermeleri üzerine doğru ürünü göndermeleri için gönderip ellerinde yoksa para iademi istememe rağmen geri dönüş olmadı.

    40 gündür kendilerine hem telefondan hem yazılı olarak ulaşmaya çalışmama rağmen mesaj olarak telefondan sizi arayacağız, telefon açtığımda ise “Şuan tüm destek ekibimiz destek vermekte bilgileriniz kayıt edildi sizi en kısa sürede arayacağız” diye otomatik bir mesaj yayınlıyorlar.

    Dün geceden beri telefonlarını arıyorum aynı mesaj. Bence bunlar düzenbazın, dolandırıcının önde gidenleri. Bir gecede bazı firmaların bavullarını toplayıp çekip gitmeleri gibi bunlarda tası tarağı toplayıp gittiler yada müşteri memnuniyetiyle bir alakaları yok.

    Halaki onca sitede Netvarium.com adına yüzlerce şikayet olmasına rağmen DEVLET’i Aliyenin bir şey yapmaması yada görmemesi de garip.

    Gerekli kurum kuruluşların bu siteleri yakından inceleyip uygunsuz, sahte, desteği olmayan yeri yurdu olmayan bu siteleri kapatıp yetkililerine gerekli cezai işlemleri uygulamaları gerekmektedir.

    HALK mağdur kime güveneceğimizi şaşırdık. Sinirler HAT safhada.

    Ne olur bundan sonra Netvarium.com dan alışveriş yapmayın…

    YanıtlaSil
  8. ALLAH belasını versin bu şeref yoksunu insanların sahtekarlar ürünümü göndermediler.

    YanıtlaSil