27 Haziran 2012 Çarşamba

Tepe Home Bursa mağazası şikayeti

Tepe Home Bursa mağazasından severek beğenerek bir salon takımı aldık. Bir ay sonra mobilyalar geldi. Salonda oturmadığımızdan pek üzerinde oturmadık. Üç dört misafir sonunda doğal olarak ufak tefek bazı lekeler oluştu. Lekeleri çıkarmak için sildiğimizde kumaş deforme oldu. Talimatlara uygun silme işlemi yaptığımız halde kumaş tüyleri kısaldı veya yok oldu. Sabun haricinde hiçbir kimyasal madde kullanmadığımız gibi zorlayarak yıpratarak ta silme işlemi yapmadık. Şikayeti tepe home a ilettiğimizde eksper gelerek bakacak dediler. Eksper geldi. Bir süre sonra kullanıcı hatası diyerek yapacak birşeyleri olmadığını söylediler. Tüketici mahkemesine başvuracağım. Sokağımızdaki bir mobilyacıdan bu mobilyaları almış olsaydık, biz haksız bile olsak hata bile yapmış olsak " olsun abi deforme olan kısımları yenileriz olur biter derlerdi". Marka değeri olduğunu sandığım ve oldukçada pahalı fiyatlarla aldığımız tepe home ürünlerinden memnun değiliz. Hiç kimseye önermiyoruz. Satarken herkes yetkili bir sorun olduğunda herkes bir başkasına atıyor topu. Koskoca mağaza müdürü bile sorumluluk alamıyor. Büyük bir firma ardına saklanmak demek böyle bir şey oluyormuş. Sorun çözmek yok. Satalım parayı alalım yeter. Kesinlikle bu paralara değmez. Pişman olduk. Kullandığınız kumaşlar ile ilgili bilgi veriniz ki insanlar ne aldığını bilsin. Süs eşyası almadık koltuk aldık. Elbette leke olacak elbette silinecek. Kısaca memnun değiliz.

Yücel S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder