22 Haziran 2012 Cuma

Horoz Nakliyat şikayeti


Yaklaşık 1 ay önce İstanbul'dan ikinci el koşu bandı aldım. Karşı taraf Horoz Nakliyat sigortalı olarak gönderiyor diye bu kargoyla anlaşıp bana gönderdi. Bu firmanın Horoz Lojistik ve Kargo firması ile bir ilgisi yok. Sadece isim benzerliği var. Horoz Nakliyat sadece evden eve taşımacılık yapan bir kargo şirketi. Aldığım koşu bandının cumartesi bana ulaşacağı söylenmişti ancak pazar akşamı elime geçti. Firma adını evden eve nakliyat koymuş ama İstanbul'dan Malatya il sınırına kadar getirdiler. Oradan getiren firmanın şöförü bize bir kamyonet buldu, o eve getirdi. Kamyonet sadece koşu bandını evin önüne getirdi ve elini bile sürmedi. Ayrıca 50 TL para aldı. Koşu bandı da 103 kg olunca biz içeriye kadar zorlanarak taşıdık.

Ürünün yanında yağı ve garanti belgesi gönderilmişti. Onları getirmediler. Koşu bandının sahibini aradım, firmayı aradım ama firma yetkililerinin "tamam bulucaz, size haber vericez" demesine rağmen aramadılar.
2 gün sonra aradım adam telefonda beni bir azarladı ki telefonu açtığıma pişman etti. Bu firmayla kesinlikle alışveriş yapmayın. Ben yandım, siz yanmayın.


Şunu da belirtmek isterimki benim bahsettiğim firma: http://www.horozlarnakliyat.com/
Benzer isimde birçok firma var yanlış anlaşılsın istemem.

Hakan Koyunoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder