21 Haziran 2012 Perşembe

HTC Sensation telefon ekranına toz giriyor



11 mayısta Vatan Bilgisayardan HTC Sensation marka cep telefonu aldım. 10 gün sonra telefonun ekranına toz girdiği için servise götürdüm. Servis telefonun bataryasının orjinal olmadığını söyledi! Vatan bilgisayar sattığı malın arkasında durmayıp hiç muhatap olmadı. Servisle uzun uğraşlar sonunda değişimi kabul ettiler. Yaklaşık 1 ay sonra yeni telefon gönderdiler. Fakat gönderdikleri sıfır telefonun da ekranında toz vardı. Ben de telefonu kabul etmedim. Şimdi tekrar günlerce bekletecekler. Hakem heyetine versem en az 1-2 ay da onlar bekletecek. O kadar para verip telefonu kullanmadan mağdur ediliyorum. Yok mu bunlara dur diyecek kimse. Ücret iadesi istiyorum. Ayrıca ilgililerin ceza almalarını istiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.

Mesut ÇAKIR


Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Bu çerçevede ücret iadesi elbette isteyebilirsiniz. Talebinize olumlu yanıt alamazsanız en sağlıklı çözüm tüketici sorunları hakem heyetine başvurmaktır.

1 yorum:

  1. hepsiburada.com sitesini öneririm, hiç sorun yaşamadım.

    YanıtlaSil