14 Ocak 2013 Pazartesi

Bir televizyonun yedek parçası, televizyondan pahalı olabilir mi?


24.05.2012 tarihinde 1132 TL'ye Samsung marka PS-43E450 model 43'' plazma bir televizyon aldım. Bahse konu televizyon dün oğlumun ekrana plastik oyuncak arabasını atmasıyla yaklaşık 2-3 cm çatladı ve görüntü gitti.

Bu sabah itibari ile müşteri hizmetlerinizi aradım durumu izah ettim ve ücreti mukabili televizyonumu yaptırmak istediğimi bildirdim müşteri hizmetlerindeki yetkili arkadaş 4129321930 sayı ile kayıt oluşturdu ve bana hizmeti MTA elektroniğin vereceğini ve onlarla görüşebileceğimi bildirdi. Daha sonra MTA elektroniği aradım telefonda ki arkadaş (Burcu Hanım) kaydı gördüğünü televizyonu yarın sabah almaya geleceklerini bildirdi. Ben ekran ücretini sorduğumda da bilgi veremeyeceklerini bildirdiler, fakat ben daha sonra arayıp ekranın fiyatı hakkında neden bilgi vermediklerini ısrarla sordum ki bilgiyi alınca anlamıştım neden sorumu yanıtsız bıraktıklarını. Benim bundan 6 ay önce 1.132 TL'ye aldığım televizyonumun ekranının değişim bedeli 1300 TL ila 1600 TL arasıymış. Ben televizyonu 6 ay önce 1132 TL'ye aldığımı belirterek, hani 5-10 senelik bir  televizyon olur da fiyatı bu derece olur bunun sebebini anlayamadım desem de nafile. Daha sonra müşteri hizmetlerini tekrar aradım durumu izah ettim servisle görüşüp döneceklerini belirttiler ve MTA tekrar aradı ve bahse konu ekranın fiyatının 1.150 TL olduğunu lütfettiler.

Yukarıda bahsi geçen televizyonun ekranının nasıl olur da 3 yaşında bir çocuğun el kadar plastik bir oyuncak atmasıyla çatladığını anlamadım. Bu durumu başta da belirttiğim üzere garanti dahiline sokmak gibi çabam ve isteğim de yok. Ben televizyonumun ekranının ücreti mukabili değişmesini istiyorum ancak mantık çerçevesinde ücretlendirilmesini de rica ediyorum. Sizce bir ürünün aksamı o ürünün satış fiyatından fazla olabilir mi? Konu hakkında yardımlarınızı rica eder iyi çalışmalar dilerim.

Saygılarımla
Yılmaz ADIYAMAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder