Ben Adana'da öğretmenlik yapmaktayım. Kızım da Viyana'da üniversite eğitimi almaktadır. 07.12.2012 günü www.airtickets.com (acente-aracı kurum) adresinden THY ile eşim için Adana-Viyana gidiş-dönüş bileti alma girişiminde bulunduğum sırada web sitesi dondu ve herhangi bir işlemde bulunamadım. Ertesi gün banka hesabıma baktığımda kredi kartımdan kesinti yapılmadığını görünce www.thy.com.tr adresinden online olarak 25.01.2013 tarihinde Adana-Viyana 10.02.2013 tarihinde ise Viyana-Adana uçuş biletini aldım. Aynı anda da SMS yolu ile bilgi mesajı iletildi ve kredi kartımdan kesinti yapıldı. 08.12.2012 tarihindeki bu işlemi bir gün önceki işlem yarım kaldığı için yapmıştım. Günler sonra gördüm ki 12.12.2012 tarihinde eşim adına airtickets adlı acenta da yaptığım ama yarım kaldığını düşündüğüm işlem için de aynı tarihlerde eşim adına bilet düzenlenmiş ve kredi kartımdan bilet ücreti kesilmiş. Aynı gün aynı kişi aynı firmayla iki defa uçak yolculuğu yapamıyacağı için hem acentayı hem de THY müşteri hizmetlerini arayarak mağduriyetimin bir şekilde giderilmesini talep ettim. Bilet ücreti geri iade edilmese de, açık bilet şekline dönüştürülsün talebime ''promosyonlu biletlerde iade ve değişim yapamıyoruz, ayrıca aldığınız biletin biri acenteden olduğu için mükerrer bilet sayılamaz, bu nedenle yapacak bir şey yok'' cevabını verdiler. Acenteden aldığım bilet numarası 235 22 09 29 00 39, www.thy.com.tr den aldığım bilet numarası 235 21 01 00 27 26 dır. Her iki bilet te aynı gün aynı kişiye aittir ve kredi kartımdan yapılan iki kesinti de THY tarafından yapılmış olduğu halde neden mükerrer bilet sayılamıyacağını ve neden müşteri lehine karar verilmediğini öğrenmek istiyorum. İlgilerinize teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.
Saygılarımla
Mahmut OĞUR
Lütfen kredi kartınızın bağlı olduğu banka ile iletişime geçerek harcama itiraz formunu doldurun. Neden itiraz ettiğinizi izah ediniz. Kesinlikle fazladan ödediğiniz miktarı geri alacaksınız. Gecikmeden ilçenizdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine de bir dilekçe ile başvurun. Bu başvurunuza hesap ekstresi, bilet fotokopisi gibi ilgili belgeleri de ekleyin. Ancak hakem heyetinden karara gerek kalmadan bankanız gerekli iptali ya da iadeyi gerçekleştirecektir.
Bende aynı dertten muzdaribim rezervasyon yaptırdım sonra rezervasyonu iptal ettirmek istedim fakat bana bileti kestik kusura bakmayın dediler.aynı uçuştan başka firmadan aldım fakat bu airtickets.com.tr sitesi rezervasyonda olan bileti iptal ettirmek yerine bilet kesti. iade de yapmıyor . ne yapmam lazım nereye şikayet etmem lazım yardım ederseniz çok sevinirim. resmen dolandırıcılık bu.
YanıtlaSil