26 Ocak 2013 Cumartesi

Avea müşteri hizmetlerinin verdiği bilgiden farklı fatura düzenlemiş


13.11.2012 tarihinde Avea hattımı kaybettiğim ve hattım iptal edilmesini istedim. İptal ettiler, dolayısıyla hiç kullanmadım. Doğal olarak o tarihten bu yana ne SMS gönderdim, ne arama  yaptım, ama tüm bunlara rağmen bana 13.11.2012 de kapattırdığım hattıma 27.11.2012 - 26.12.2012 dönemine ait 110.64 TL fatura çıkardılar. Ben bu fatura gelmeden müşteri hizmetlerini arayarak hattımı buldum diye açılmasını istedim ve faturasız hatta geçip yine fatura gelir mi diye bilgi almak istedim. Bana 30 küsur lira taahhüt bozdum diye 20 lira da faturasız hattıma kontör olarak yansıyacağı için 50 lira civarında fatura gelir dediler. Ancak tarafıma 110.64 TL fatura çıkardılar.

Müşteri hizmetlerinin verdiği bilgilerle gelen faturam birbirini tutmadı ve sırtımdan haksız kazanç sağladılar. Hakkımı son zerresine kadar helal etmediğim bu operatörden şikayetçiyim.

Senar Genç

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil