22 Ocak 2013 Salı

Turkcell numara taşıma şikayeti

Vodafone'dan Turkcell'e numarasını taşımak isteyen abone gereksiz fatura ödememek için defalarca Turkcell çalışanına numara taşıma için doğru zamanı sormasına rağmen yanlış yönlendirme yüzünden tüketici fazladan fatura ödemek zorunda bırakılıyor. Turkcell personeli eğitimli olmalı ve müşteri ilişkilerini iyi bilmelidir.

Bülent Bozdemir'in Turkcell şikayeti:

543 970 ** ** nolu Vodafone hattımı sözleşme bitimi-hesap kesim tarihinden yaklaşık 1 ay gibi  önce numara taşıma için Balıkesir’de Turkcell Shop'a başvurdum. Bana burada, Vodafone'nin sözleşme bitimi-hesap kesim tarihinden 3 gün önce Turkcell Shop'a başvurmamın gerektiğini söylediler. Tekrar tekrar sordum ve 3 gün önce olarak teyit ettiler.

Ben de söylenenleri aynen yerine getirdim ve başvurumu yaptım. 4 kez gittim. Israrla işlemlerin gecikmesiyle Vodafone'dan ekstra fatura çıkabileceği konusunda uyardım. Ekstra fatura çıkmayacağı tekrar tekrar bana söylendi.

Ancak  geçişin 08 aralık 2012 (hesap kesim: 06 aralık 2012)  de tanımlandığı gerekçesiyle Vodafone'dan 45TL lik bir fatura daha geldi. Turkcell Shop'a başvurduğumda genç çalışanları önce Vodafone'da ekstra konuştuğumu, sonra da -şaka gibi- operatörler arasında geçişin 4 günde tamamlandığı için geç başvurduğumu söylediler.

14 Ocak 2013'te 532 ile Turkcell'e şikayette bulundum. Bana 18 Ocak'ta çözüm merkezinden problemi çözdüklerini ve bayiyi cezalandırdıkları dönüşü gerçekleşti: kabus gibiydi.  Bana faturanın Vodafone'dan çıktığı için zararımı telafi edemeyeceklerini söylediler ki belediyeden çıkmayacak herhalde. Fatura kesim tarihinden 6 gün önce başvurmam gerektiğini söylediler. Ben de muhatabımın bayi değil Turkcell olduğunu, bana söylenen talimatları tam olarak yaptığımı söyledim. Numara geçişlerinde, bayiye yapmış olduğum 4 başvuru olmasına rağmen bana hiçbir söz, yazılı belge olarak verilmediği için şikayetimin ispatı zor. Ancak Turkcell'in yaptığı bu nalıncı keseri misali, ticari bir ahlaksızlıktır, dolandırıcılıktır. Ayrıca personelin eğitimsiz ve yetkisiz olması tam bir amatörlüktür. Kimin dediğine inanacağız, 3 – 4 – 6 … Şeffaflık nerede?

Bülent Bozdemir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder