29 Ocak 2013 Salı

Gebze Center Yataş bayii kullanılmış oturma grubunu yeni diye satmış


Gebze Center'daki Yataş bayiinden köşe takımı aldım. Ben alırken yüzde otuz indirimdeydi ve sezon sonu ürünü olduğu söylendi. Fakat daha sonra öğreniyorum ki bu ürün İstanbul'da birine satılmış 20 gün  kullanılmış koku yaptığı için iade edilmiş. Daha sonra bu ürünü tekrar bayilerine koyuyorlar ve sezon sonu ürün olarak satıyorlar. Fakat hiçbir şekilde ikinci el ürün olduğu söylenmedi. Bilseydim zaten 2400 lira vererek başkalarının kullanmış olduğu ürünü almazdım. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. Bu konuda neler yapabilirim? Beni bilgilendirirseniz sevinirim.


Saygılarımla
Erdoğan Demir 

Konu ile ilgili olarak Tüketici Mahkemesi'ne başvurmanız gerekiyor. Ayrıntılı bilgiyi Nasıl Şikayet Edilir? sayfamızda ve Alo 175 Tüketici hattında bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder