23/09/2012 tarihinde aldığımız yüzücü mayosunun 2. kullanımdan arka sırt kısmında yırtılma oldu. Firmaya 10 gün sonra yırtılma oluşunca götürdüm. SPEEDO'ya incelemeye yolladılar. Bana nerede ise 2 ay sonra 28.11.2012 tarihinde( ben 3 kere arayıp sorduktan sonra) "mayoda kullanım hatası var" dendi. "Üretimden kaynaklanan hata yok" denildi. Mayo elimizde kaldı. Kızım 6 yaşından beri 8 senedir yüzücü mayosu kullanıyor. Böyle bir durumla ilk kez karşılaştık. Bu firmanın speedo marka mayosundan dolayı kendilerinden şikayetçiyim. Mayo onlardan geldiği haliyle dilekçeleri ile duruyor. Bu mağduriyetimin giderilmesinde sizden yardımlarınızı bekliyorum.
Nurhan Barutçular
Şikayetinizi tüketici sorunları hakem heyetine iletmeniz halinde sonuç alabilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder