01.01.2013 tarihinde Darty mağazasına servise gönderilmesi amacıyla teslim ettiğim Sony Vaio bilgisayarım yetkili servisine ulaştıktan kısa bir süre sonra arıza tespiti yapılıp, garanti kapsamında değişim raporu hazırlanarak, 09.01.2013 tarihinde kargo aracılığıyla Darty mağazasına geri gönderilmiştir. Rapor kargo teslim fişi numarası ve teslim edilen Darty şube kodu dahil bütün teslim evrakları tarihleri ve numaralarıyla sabit olduğu halde Darty müşteri hizmetleri raporun hala sistemde gözükmediğini ve kendilerine böyle bir bilginin gelmediğini söyleyerek hakkımız olan değişim işlemini geciktirip bizi mağdur etmektedir. 15 gündür hiçbir yetkili bizi arayıp bilgi vermemiştir. Müşteri memnuniyeti maalesef yok. Bir daha asla Darty'den alışveriş yapmam.
Levent Hasköylü
17 Ocak 2013 tarihinde yazmış olduğum Darty ile ilgili şikayetimden sonra, degisim raporunu kendi imkanlarımla temin ederek değişim işlemini gerçekleştirip bu durumu sonlandırdım yeni bilgisayarımı aldım ilginize teşekkür ederim.
YanıtlaSilSaygılarımla
Levent Hasköylü