5 Ocak 2013 Cumartesi

Bosch elektrikli süpürge şikayeti


22.10.2011 tarihinde Mersin'in Mezitli ilçesindeki Bosch bayisinden (Ertan Dayanıklı Tüketim Malları Tic.Ltd.Şti.Bosch marka elektrikli süpürge aldım. 2200 w, çöp poşetli ve toz hazneli iki şekilde kullanılan bir süpürge. Yaz olduğu için kendi toz haznesini kullanmaya başladım. Her süpürmede filtreleri ve toz haznesini temizledim ama kısa süre sonra bagless de çalıştırınca kırmızı ışık yanmaya başlayıp makine kapanıyordu. Filtreler temiz olduğu halde bu şekilde hiç verimlilik alamadım. Servisi arayıp makineyi bıraktım. Servis yetkilisi aynı gün beni arayıp filtrelerin değişmesi gerektiğini ve garantiye girmediğini iletti. Çağrı merkezini aradım onlarda aynı şeyi söyledi. Malı satarken beni satıcı firma bu makinenin neleri garantiye girer ya da girmez diye bilgilendirilmedi.

Çağrı merkezi sadece motor arızası dedi. Ben her kullanmamda filtre sorunumu çekeceğim ama servis benden filtreler için 75 TL aldı.  Bu makinenin en hassas yönü filtreler. Her zaman bozulacak ben hep 75 lira mı ödeyeceğim. Garantili ürün almamım anlamı ne? Neden baştan uyarılmıyoruz? Bosch benim en güvendiğim marka idi ama şu anda en son tercih edeceğim markadır. Ben Bosch firmasından şikayetçiyim. Ürünlerinin arkasında durmadıkları için ve bizleri kandırdıkları için. Verdiğim paranın tarafıma iade edilmesini ayrıca süpürgenin de iade alınmasını rica ederim. Sizlerden hakkım aramanızı bana yardımcı olmanızı rica ediyorum.

Sizlerden gelecek bilgiye göre hareket edeceğim. Tarafıma olumlu dönüş yapmanızı umut ediyorum. Sorun 75  TL değil, garantili bir üründen alınması ve başta ürünü satarken bu bilgilerin bize iletilmemesi.

Gülhan Yıldırım

1 yorum:

  1. Gülhan Yıldırım7 Ocak 2013 16:06

    sayın yetkili ilginiz için teşekür ederim
    bugün bosch çağrı merkezin den aradılar mailim üzerine yine aynı şeyleri söylediler farklı birşey yok yardımcı olmadılar ve ürün satarken neden bu tür uyarılar yapmıyorsunuz dediğimde cevap bile vermediler mahkemeye baş vuracağımı ilettim siz bilirsiniz buyrun edin dediler yine tekrarlıyorum verdiğim 75 tl nin peşinde deyilim firmanın sorumsuzluğu beni çok rahatsız ediyor yapmam gerekenler ile ilgiliş bana yol göstermenizi ve yayınlanması gereken tüm sayfalarda bu şikayetimin yayınlanması için yardımcı olmanızı rica ederim.

    YanıtlaSil